• 24.10.13, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistikahiid avas Muuga sadamas suurinvesteeringu

Katoen Natie avas Muuga sadamas oma Tallinna logistikakeskuse teise etapi, millega ettevõte laopind kasvab sadamas 40 000 ruutmeetrini.
Logistikakeskuse esimene etapp avati tänavu märtsis, kui täies mahus võeti kasutusele 25 000 ruutmeetrit laopinda. Katoen Natie rajas esimese etapiga Muuga sadamasse naftatoodete, kakaoubade ja kakao pooltoodete jaotuskeskuse. Teises etapis lisandub logistikakeskusele veel 15 000 ruutmeetrit. Uue pinna valmimisega lisandub võimsust kemikaalide, tööstus- ja tarbekaupade ning ka toidukaupade ja sööda ümberlaadimiseks.
2015. aastaks kasvab logistikakeskus 65 000 ruutmeetrini ning luuakse 50 töökohta. Katon Natie investeerib selleks kokku 35 miljonit eurot.
Belgia päritolu Katoen Natie asutati 1854. aastal. Ettevõttel on 159 logistikakeskust 28 riigis. Firma annab tööd 10 500 inimesele ning tema poolt opereeritavate kaetud ladude kogupindala on üle viie miljoni ruutmeetri.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 22.10.13, 14:04
Kallas: Transiidi osa Eesti majanduses on ülehinnatud
Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallas ütles venekeelsele ärilehele Delovõje Vedomost, et transiidi osakaal meie majanduses tundub suurem, kui on tegelikkuses.
Uudised
  • 10.10.13, 10:57
Parts arutas Katoen Natie omanikuga Muuga logistikakeskuse laiendust
Euroopa ühe suurema logistikafirma Katoen Natie omaniku ja juhtidega kohtunud majandusminister Juhan Parts leppis kokku ettevõtte logistikakeskuse laienduse Muugal.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele