• 20.06.13, 01:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kulude vähendamine autopargis

26. augustil toimuv seminar „Säästlik autopark“ pakub ideid ja kogemusi, kuidas vähendada kulusid ettevõtte autopargis.
Seminar võtab vaatluse alla ideed, kuidas saavutada autopargis kokkuhoidu.
• Kütuse abil- Gazneti juhatuse liige Kristjan Relvik räägib gaasiseadmete kasutamise plussidest ja miinustest ning võrdleb vedelgaasi ja surugaasi kasutamise tasuvust kütusena

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Gaasi müüjad avaldavad, kus saab tulevikus gaasiautosid tankida: Alexela Oil annab ülevaate vedelgaasi tanklavõrgustiku arengukavast.- Lähitulevikus võib Eestis kättesaadavaks autokütuseks muutuda biogaas. Peep Pitk Tallinna Tehnikaülikoolo Keemiainstituudist räägib, milliseid võimalusi hakkab autoomanikule pakkuma biogaasi kasutamine.- Gaasiautode kasutamise kogemusest räägib Saku AB juhatuse esimees Ole Loigu, kelle autopargis on nii vedelgaasi kui ka surugaasi kasutavad sõidukid.- Bussifirma SEBE on Tartu linnaliinidel juba peaaegu kaks aastat kasutanud gaasibusse. SEBE Tartu osakonna linnaliikluse juht Üllar Kaljuste räägib, milliseks on osutunud kogemus gaasibussidega ja milline on olnud nende tasuvus võrreldes diiselbussidega.
• Jälgimisüsteemide abil- Möödunud aasta augustis toimunud seminar andis ülevaate jälgimissüsteemide võimalustest autopargi haldamisel. Arvestades seminaril osalejatelt saadud tagasisidet pakume seekord ülevaadet jälgimissüsteemide uutest lahendustest. Oma uuematest lahendustest tulevad rääkima suuremad telemaatikateenuste pakkujad: Oskando, Volvo Estonia, Scania Eesti, Silberauto.
- Hansabuss on jälgimissüsteemi abil analüüsinud oma juhtide sõidustiili üle poole aasta. Transpordi- ja logistika osakonna juhataja Kalmar Meidla räägib kogemustest, mis muutus ettevõttes peale jälgimisseadmete kasutuselevõtmist - kuidas jaotusid tööülesanded, kuidas muudeti klienditeenindusprotsesse, kuidas juhiti tegevusi, et töötajad saaksid uuest protsessist õigesti aru, millised olid negatiivsed kogemused, mida teistel pole mõtet enam korrata.- Logistika ja ärijuhtimise lektor ning ettevõtluskonsultant Meljo Musto on uurinud, milliseid uusi võimalusi loob jälgimisseadmete kasutamine ettevõtetele. Seminari päeva lõpus teeb ta kokkuvõtte jälgimisteenuste pakkujate jutust ning ettevõtete kogemustest nende teenuste kasutamisel ning ütleb, mis on teenuse valikul autopargi haldaja jaoks oluline ja jagab nõuandeid, kuidas jälgimisteenustest kasu saada.
Seminari hind 199 eurot (käibemaksuga 238,80 eurot).
Registreeruda saab SIIN.
Seminar toimub Tallinnas hotell Oru konverentsikeskuses (Narva mnt 120B).
Päevakava:

Artikkel jätkub pärast reklaami

9:30-10:00 Registreerimine ja hommikukohv, OÜ Gaznet juhatuse liige Kristjan Relvik, ASi Alexela Oil müügidirektor Marek Miller , Tallinna Tehnikaülikool Keemiainstituudi keskkonnabiotehnoloogia uurimissuuna teadur/projektijuht Peep Pitk , ASi Saku AB juhatuse esimees Ole Loigu, AS SEBE Tartu osakonna linnaliikluse juht Üllar Kaljuste
10:00-10:30 Gaasiseadmete autopargis kasutamise plussid ja miinused: Vedelgaas vs surugaas
10:30-10:45 Kus saab tulevikus tankida gaasiautot: Vedelgaasi tanklavõrgustiku arenguplaan Eestis
10:45-11:15 Biogaasi/biometaani perspektiiv transportkütusena
11:15-11:45 Kogemuslugu: Milliseks on osutunud vedelgaasi- ja surugaasi autode tasuvus
11:45-12:15 Kogemuslugu: Gaasibusside kogemus ja tasuvus SEBE Tartu linnaliinidel
12:15-13:15 Lõuna
13:15-14:15 Uued lahendused autopargi jälgimissüsteemides, AS Hansabuss transpordi ja logistika osakonna juhataja Kalmar Meidla, Melsum OÜ juhatajalogistika- ja ärijuhtimise lektor, ettevõtluskonsultant Meljo Musto

Artikkel jätkub pärast reklaami

13:15-13:30 Volvo Dynafleet, AS Volvo Estonia, Raili Riiberg 13:30-13:45 Scania Communicator 200, AS Scania Eesti juhikoolitaja Margus Sillamaa 13:45-14:00 Fleetboard, AS Silberauto Fleetboard müügijuht Raoul Jakobson 14:00-14:15 SeeMee, OÜ Oskando arendusjuht Jüri Tarkpea 14:15-14:45 Kogemuslugu: Millist infot on jaganud jälgimissüsteem
14:45-15:15 Positsioneerimistehnoloogia potentsiaal ärilahendustes
Osalejad:
Ago Kalmer, Autobaas OÜ
Aivar Kuivkaev, Silberauto ASAndo Pulk, Sarbuss ASErki Saar, Startrans Baltic OÜIlmar Kukk, Volvo Estonia OÜJaan Ney, Rudus ASJürgen Lõhmus, Kolb & Keps OÜJüri Adamson, Pärnu Auto ETM OÜJüri Käer, HAVI Logistics OÜJüri Tarkpea, Oskando OÜKaido Kivistik, Rudus ASKalmar Meidla, Hansabuss ASKatri Öngo, Balbiino ASKertu Karner, ÄripäevKristjan Relvik. Gaznet OÜMarek Miller, Alexela Oil ASMargus Korka, MK Autobuss ASMargus Sillamaa, Scania EestiMarten Seepter, Eesti Post ASMeelis Hõbemäe, Tamro Eesti OÜMeljo Musto, Melsum OÜOle Loigu, Saku AB ASPeep Pitk, tallinna Tehnikaülikool KeemiainstituutPeeter Kondratjev, Canter Invest OÜRaili Riiberg, Volvo Estonia OÜRaoul Jakobson, Silberauto ASReimo Rändla, Autobaas OÜRein Vinni, MRP Linna Liinid ASReyo Tippi, HAVI Logistics OÜTanel Raig, ÄripäevTimmu Kõrge, Mõmmi Abi OÜTimo Korhonen, Roolikool OÜUrmo Novikov, Online Service OÜÜllar Kaljuste, AS SEBEÜllar Sai, Alltours OÜ

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Gunvor Groupi terminal Rotterdamis, millele pakub logistikateenuseid Eestis tegutsev ning siinses veondus- ja laondussektori parimat palka maksev AS Gunvor Services.
TOP
  • 14.10.25, 15:57
Palga TOP: veondus- ja laondussektori esikolmikus palk üle 6000 euro
Elektriveokite kasutuselevõtt peab toimuma tavapärastes konkurentsitingimustes, mitte kohustuste ja trahvide saatel, leiavad organisatsioonid oma ühisavalduses.
Uudised
  • 14.10.25, 13:32
Logistikasektor protestib nullheitega veokite ostukohustuse vastu: keegi ei osta veokit, mis viib pankrotti:
Shanghai sadam.
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
Alltoursi omanikud on aru saanud, et vanade ja logisevate bussidega enam ellu ei jää. Sestap on investeeringud uutesse bussidesse väga olulisel kohal.
TOP
  • 17.10.25, 14:24
Sõitjateveo TOP: juhuvedudega tegelev Pärnu perefirma lükkas Lux Expressi troonilt
Laev antakse uuele omanikule üle oktoobris.
Uudised
  • 14.10.25, 11:30
Tallink müüs kaubalaeva Sailor oma konkurendile
BLS avas oma logistikakeskuse laienduse Harjumaal 2022. aastal ja investeeris sellesse 6,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
Kriisilogistika päeval juttu juhtinud Autoettevõtete Liidu tegevjuhi Kersten Kattai sõnul sai ta küll paljudele küsimustele vastused, kuid mitte päris kõikidele. Mis tähendab, et samalaadne üritus tuleks muuta traditsiooniks.
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
Aasta logistikateo finalistid eelmisel logistika aastakonverentsi. Toona tuli võitjaks Eesti Post om Kaunase logistikakeskusega.
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele