• 22.05.13, 17:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E.R.S. ostab Kasahstanist 15 uut kaubavedurit

Eesti suurim raudtee kaubavedude eraettevõte, ASi Vopak E.O.S. tütarfirma AS E.R.S. veduripargi uuendamiseks kuni 15 uut kaubavedurit.
General Electricu diiselvedurid Evolution TE33AC tarnib Kasahstanis Astanas tegutsev komplekteerimistehas JSC Lokomotiv Kurastyru Zauyty (LKZ). Vastava lepingu allkirjastasid täna Astanas E.R.S.i juhatuse esimees Arnout Lugtmeijer ja Kasahstani Riikliku Raudteefirma president Askar Mamin.
Lugtmeijeri sõnul lubab uue põlvkonna kaubavedur tõsta neil logistika- ja terminaliteenuste taset naftatoodete terminali klientidele. "Enamgi veel, kasutatav uus tehnoloogia on kooskõlas meie eesmärkidega pakkuda keskkonnasäästlikku teenust, mis seisneb oluliselt paremates kütusekulu näitajates ning madamalas emissioonis ning eelkõige tuleb see ost kasuks meie klientidele, seda konkurentsivõimelisemate kulude tõttu," rääkis Lugtmeijer.
Evolution-seeria veduri TE33AC võimsus ulatub 3356 kW ehk 4562 hobujõuni ning maksimumkiirus on 120 km/h. Üks 12silindrilise mootoriga Evolutioni vedur suudab vedada kuni 5500 tonni kaaluvaid kaubaronge, mis vastab 170 suure reisilennuki kaalule.
Vopak E.O.S.i teatel tagavad Evolutioni vedurid kokkuhoidu hoolduselt, kütuselt ning määrdeainetelt ning nende keskkonnamõju on väiksem. Evolution-seeria vedureid töötab maailma kümnes riigis kokku enam kui 3700.
Vedurid saab E.R.S. kätte sel ja järgmisel aastal. Lepingupooled otsustasid, et tehingu maksumust ei avalikustata.
Raudtee kaubavedude eraettevõte AS E.R.S. asutati 2003. aastal Vopak E.O.S.i poolt, et laiendada teenuste valikut ning pakkuda raudteetransporditeenuseid Eestis ja manööverdamisteenuseid naftaterminalides ning nende juures. E.R.S. on täna Eesti suurim raudtee kaubavedude eraettevõte.
Vopak E.O.S. on suurim ja ainus sõltumatu terminalioperaator Baltimaades, mis pakub oma klientidele teenuseid alates naftatoodete käitlemisest kuni nende transpordi ja ladustamiseni. Vopak E.O.S.ile kuulub Muuga sadamas neli naftaterminali kogumahutavusega 1 026 000 kuupmeetrit – Termoil, Trendgate, Pakterminal ja Stivterminal.
Venemaa lähedus ja Muuga sadama infrastruktuur võimaldavad ettevõttel pakkuda vedelkütuste transporditeenust Ida-Euroopast Lääne-Euroopasse, Ameerikasse ja Kagu-Aasiasse. Vopak E.O.S. on Hollandi ettevõtte Royal Vopak ning Global Ports Investmentsi ühisettevõte.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Allando Trailways juht Vahur Oja näeb, et eksport Soome ei ole taastunud. Ümberringi on palju määramatust ja negatiivseid märke, hindab ta.
Majandustulemused
  • 04.05.25, 21:12
Käivet kasvatanud vedaja: peaasi, et see keerulisel ajal püsiks
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele