Autor: Kadri Jakobson • 19. detsember 2012

Ministri peres transpordiäri jätkub

Autorollo pikaajaline Soome klient ostab nüüd teenust Rain Rosimannuse ekskälimehe ja koolivenna Margus Tambergi firmalt, kus Äripäeva andmetel keerab veoki rooli ka keskkonnaminister Keit Pentus-Rosimannuse isa Väino Pentus.

Pentuse ja Tambergi seos tuli välja Soome ettevõtte Rahtirollo OY esindaja Petri Toppineni jutust, kelle sõnul teeb Rahtirollo koostööd Raplasse registreeritud ja Tambergile kuuluva ettevõttega Vot&Sun. 

Tamberg on Rain Rosimannuse eksabikaasa õemees ja koolivend. Minevikus oli soomlaste firma Autorollo klient ning nähtavasti jätkub ministri perega seotud transpordiäri ka pärast Autorollo pankrotti. Tamberg sai selle aasta kevadel pärast mitmeid juriidilisi tehinguid Autorollo tütarfirma AutoHills omanikuks. Sellesse ettevõttese viidi Autorollo varad pärast seda, kui Autorollo omanikuks sai Keit Pentus-Rosimannuse ja Rain Rosimannuse palvel advokaat Siim Roodele kuuluv ettevõte.

Rahtirollo esindaja Toppinen kinnitas, et tunneb Väino Pentust juba aastaid. „Väino ei ole Rahtirollos tööl. Praegu tegutseb ta autojuhina Eesti firmas, meie koostööpartneris, mis sõidutab ka Rahtirollo koormaid,” sõnas Toppinen. ”Meil on olnud varem koostöö Autorolloga, kuid see lõppes seoses majanduskriisiga 2009. aastal,” rääkis ta.

Vot&Suni omanik ja juhatuse liige Tamberg kinnitas, et Rahtirolloga on tema ettevõte koostööd teinud üle aasta, firmale kuulub üks veoauto, ülejäänud veokeid liisitakse osaühingult Keil M.A..

Veokite müügi ja rentimisega tegeleva Keil M.A. üks omanik Andres Mängel ütles, et kui Autorollo käsutuses olnud liisinguautod tulid neile müüki, siis Autorollole kuulunud veokite kohta puudub tal info.

"Advokaadibüroo LEXTAL pöördus meie poole ja küsis autode omaaegseid hindu, kas väärtused on olnud õiged. Ma arvan, et sel hetkel ma uurisin ja meie kaudu pole ükski neist (Autorollole kuulunud veokitest - toim) müüki läinud,” lisas Mängel.

Kokkuvõttes, otsides vastust küsimusele, kelle omanduses on praegu varem Autorollole kuulunud veokid, mis ei olnud liisingus, vaid olid välja ostetud, jääb olukord segaseks. Avalikuks saanud kirjavahetuse põhjal võib oletada, et selliseid veokeid oli vähemalt kolm.

Loe täpsemalt tänasest Äripäevast.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Ana TilksonReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150