Autovedajate Aastakonverentsil räägib OÜ Tark Investor juht Kristjan Lepik Eesti majandust 2013. aastal mõjutavatest trendidest, milledega veofirma peab järgmise aasta eelarvet koostades arvestama.
Kuna veofirmade juhid ja omanikud on mitmel juhul tunnistanud, et ei oska järgmise aasta kohta prognoose koostada, kuna majanduse trendid on ettearvamatud, siis lisandus Autovedajate Aastakonverentsi programmi Kristjan Lepiku ettekanne olulisematest trendidest Eesti majanduse jaoks 2013. aastal.
Ettevõtetest räägivad konverentsil oma järgmise aasta plaanide koostamisest Eestis suurim maanteetranspordi ekspedeerija DSV Transport juht Jaan Lepp, kes esineb ettekandega ning intervjuud annavad OÜ Kauritel juhatuse liige Marko Novik ning uue esinejana konverentsi kavasse lisandunud OÜ Parme Trans omanik Jüri Šehhovtsov, kes asendab esinema pidanud, kuid haigestunud AS Applaford ES juhtuse liiget Raivo Nirki.
20. novembril toimuva Autovedajate Aastakonverentsi päevakava:
10:00-10:20 Registreerimine ja hommikukohv, Maksu- ja Tolliameti peadirektor Marek Helm, Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi arengu ja investeeringute osakonna juhataja Toomas Haidak, OÜ Tark Investor juht Kristjan Lepik
10:20-10:30 Konverentsi avasõnad10:30-11:00 Kiirendatud piiriületusest Venemaa piiril
11:00-11:30 Uus Transpordi Arengukava – millised peavad olema maanteetranspordi arendamise prioriteedid
11:30-12:00 Olulisemad trendid Eesti majanduse jaoks 2013
12:00-13:00 Lõuna
13:00-13:30 Eesti suurima maanteevedude ekspedeerija prognoosid aastaks 2013, AS DSV Transport juhataja Jaan Lepp- Riigikogu rahanduskomisjoni liige Aivar Sõerd, AS Kauritel juhatuse liige Marko Novik, Swedbanki maanteetranspordi sektori juht Marko Lukk, OÜ Parme Trans omanik Jüri Šehhovtsov
13:30-14:00 Arutelu: Kas Eesti autovedajate konkurentsivõime kasvatamiseks on vaja tõsta komandeeringu päevarahade limiiti?
- Maksumaksjate Liidu esimees Lasse Lehis- Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni nõukogu liige ja OÜ Parme Trans omanik Jüri Šehhovtsov14:00-14:30 Intervjuu: Kuidas juhtida veofirmat eelarvet ja prognoose tegemata
14:30-15:00 Kui palju on pangariiulitel raha autovedajate investeeringuteks 2013
15:00-15:20 Intervjuu: Autovedaja äriplaan 2013
Seotud lood
20. novembril toimuval Autovedajate Aastakonverentsil räägitakse autovedajatele hetkel olulistel teemadel, mis aitavad vedajatel teha oma järgmise aasta plaane.
Swedbanki maanteetranspordi sektori juht Marko Lukk on seisukohal, et kuigi veomahud järgmisel aastal mõnevõrra langevad, on veovahendite liisimises oodata kerget kasvu.
Transpordiettevõtte DSV Transport juhatuse esimees Jaan Lepp tõdes, et nemad ei jaga statistikaameti optimismi SKP suhtes, vaid pigem on tegemist stabiilse majanduskasvuga.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Enimloetud
4
Pingereas 130 autovedajat
Hetkel kuum
Pingereas 130 autovedajat
Lisatud video lõigu eelprojektist
Tagasi Logistikauudised esilehele