Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lennufirma müüs tuhandeid pileteid nullhinnaga
Itaalia lennufirma Alitalia tegi mõne päeva eest prohmaka, võimaldades osta lende nullhinnaga. Nüüd tahavad nad neid eeldatavasti tuhandeid pileteid tühistada.
Eelmise töönädala lõpus ilmus Euroopa ja Ameerika reisifoorumitesse ning -portaalidesse vihje, et Itaalia lennufirma Jaapani veebilehelt saab pileteid tasuta. Nimelt algas Alitalial seal kampaania, mis lahutas igast Alitalia lennupileti hinnast 25 000 Jaapani jeeni (241 eurot).
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.