Autor: Tanel Raig • 23. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

G4S Eesti surub end kaubavedude turule

Seni transporditurul vaid kullerteenust pakkunud G4S Eesti on tänavu sisenenud ka kaubaveoturule ja soovib siin oma mahtusid igal aastal vähemalt kahekordistada.

Äripäeva infolehele Transport ja Logistika andis intervjuu G4S Eesti sularahadivisjoni klienditeenidnusosakonna juhataja Andres Treimann.

Mis ajast tegutseb G4S kaubavedude turul?Kullerteenust hakkasime pakkuma juba 1997. aastal, keskendudes dokumentide ja suuremat turvalisust nõudvate saadetiste veole. Algselt oli see pigem lisaväärtuse pakkumine meie turvateenuse klientidele. Tõsisem kaubaveoturule sisenesime toimus sellel aastal.

Kas tegemist on ainult ekspedeerimisega või teostate ka ise transporti?

Eesmärk on teostada transporti oma autodega, et tagada klientidele lubatud kvaliteet. Ekspedeerimist võtame kui lisaväärtuse loomist kliendile, mitte omaette ärisuunda.

Kui palju veoautosid plaanib G4S soetada?Veoautosid soetame nii palju kui klientide teenindamiseks tarvis. Autoparki suurendame lähtudes pakiveo mahtudest. Esimese sammuna soetasime veoautod riigisiseste regulaarliinide teenindamiseks.Keskendume Eesti-sisestele vedudele. Rahvusvahelisi vedusid pakume juhul, kui see on üks osa kliendi logistika-ahelast. Üldjuhul kasutame sellises olukorras oma kindlaid partnereid.

 Kas tegemist on ainult Eesti-siseste vedudega või ka rahvusvaheliste vedudega?

 Mis põhjusel otsustasite hakata tegutsema kaubavedude turul?

G4Si turuosa Eesti-siseses pakiveos on 2-3%. Kindlasti ei vasta see turuosa meie ambitsioonidele. Näeme selgelt, et Eesti pakiveo turu potentsiaal on suur ning me kavatseme kasvatada oma mahtusid. Tänu tehtud suurematele  investeeringutele saame nüüd pakkuda klientidele ka suuremate kaupade vedu. Eestis on üle 45 000 kliendi, kes on usaldanud oma vara G4Si hoolde, nüüd saame pakkuda neile ka sama kvaliteetset ja usaldusväärset kaupade vedu.

Kas autovedajate väited, et koore riisuvad ekspedeerijad ja vedaja kanda jääb üha kasvav kütusehind, ei teinud ettevaatlikuks ise vedude teostamist hakata korraldama?Soovime pakkuda oma klientidele rohkem kui pelgalt kaubavedu - koostöös klientidega töötame välja mugavuslahendusi, mis lisaks kaubaveole kätkevad endas ka kauba ladustamist, komplekteerimist ning ekspedeerimist. G4Si kaubamärk seostub turvalisuse ja kvaliteediga, sama kuvandit soovime laiendada ka G4Si kaubavedudele ehk siis eelkõige keskendume kliendile ja tema elu mugavamaks ja turvalisemaks muutvatele lahendustele.Transpordime klassikalisi saadetisi. Samas kui kliendil on soov transportida erisaadetisi, püüame leida ka sellele lahenduse, kasutades oma koostööpartnereid.

 Kas on ka piirid, kui suuri saadetisi võtate transpordiks?

 Kui suurt mahtu te selles valdkonnas endale prognoosite?

Eesmärk on saavutada Eesti-sisesel pakiveo turul lähiaastatel 15% turuosa. Selle eesmärgi teostamiseks vajalik taristu võimaldab edukalt pakkuda ka kaubavedu. Olles kaubaveoturul võrdlemisi uus tegija, soovime oma mahtusid iga-aastaselt suurendada ning seda vähemalt kahekordselt.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077