Autopargi Otsustajatefoorumil anti Aasta Autopark 2012 konkursi võitja tiitel ASile DHL Estonia, kes pälvis auhinna tänu ettevõtte kullervedude autopargis läbiviidud uuendustele.
“DHL Estonia AS arendustegevuste juures tõstis žürii esile väga täpset eesmärgistamist, terviklikku lähenemist äriprotsessile ning saavutatud head tulemust,” ütles Autopargi Otsustajafoorumi ja konkursi korraldatava ettevõte Confent juht Endrik Randoja.
Käesoleval aastal on DHL Estonia Expressi äriüksus vahetanud välja üle poole kullerite autopargist uute ettevõtte erinõutele vastavate sõidukite vastu. Tänu sellele, on tõusnud kullerite töö produktiivsus, vähenenud remondi- ja kütusekulud ning mõju keskkonnale, parendanud töötajate turvalisus ning rahuolu töötingimustega.
„Tänu uutele autodele on kullerite töö produktiivsus tõusnud 19,3% võrra, vaatamata saadetiste koguste ja kaalu märkimisväärsele kasvule, kulud ühe saadetise kohta on langenud 6,6% võrra ja seda vaatamata autopargi vahetamisest tingitud suurenenud amortisatsioonikuludele. Vähendatud on ka keskkonnamõjusid. Käesoleva aasta lõpuks vastab 83,3% DHL Estonia Expressi äriüksuse kullerite autopargist CAT 5 keskkonnanõutele, ülejäänud autod vastavad CAT4 nõuetele,“ ütles DHL Expressi kullervedude operatiivjuht Baltikumis Krista Birnbaum.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
DHL Estonia näitab enda tegevust seestpoolt – tutvuda saab Eestisse kaupa toova lennukiga, vaadata kaubakäsitluse korraldust terminalis ning näha ümberehitatud autosid.
Eile toimunud Autopargi Otsustajafoorumi raames anti Aasta Autopargi tiitel Elion Ettevõtete ASile selveautode (car-sharing) projekti eest.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.