Saksa lennufirma Lufthansa peab läbirääkimisi Tallinna Lennujaamaga, et alustada lennujaamas piletimüügiteenust ning kaasab lennujaama pilootprojekti, mis võimaldab reisijatel oma pagasisilt juba kodus välja printida.
Kui Lufthansa arvas Tallinna lennujaama sellest aastast oma teenindusvõrku, siis on Tallinn Airport GH juhatuse esimehe Tiit Kepi ütlusel lennufirma neilt üha enam ostmas usaldust. „Hetkel peame läbirääkimisi Lufthansa piletimüügi teenuse alustamise üle lennujaamas,“ kinnitas Kepp.
Veel osaleb Tallinna Lennujaam Lufthansa pilootprojektis „kodus väljatrükitav pagasisilt“. „Esialgu on see põnev ja eriti innovaatiline lahendus kahjuks erinevate lennundusjulgestusinstantside taha toppama jäänud,“ lausus Kepp. „Kuid olen kindel, et juba selle aasta sees suudame reisijatele pakkuda uut ja eriti innovaatilist toodet,“ lisas ta.
Lufthansa usaldus Tallinna Lennujaama vastu on läinud nii kaugele, et kui Kepi kinnitusel kõigis teistes Lufthansa teenindusjaamadades, kuhu lennufirma lendab, on Lufthansa palgal jaamaülemad, siis Tallinnas ostab lennufirma vaatlusteenust sisse teenindajalt endalt. „Ehk siis vedaja usaldab täielikult teenindaja enesekontrolli- ja kvaliteedi monitooringusüsteemi. Kohapeal puudub Lufthansa esindaja jaamaülema näol,“ selgitas Kepp. Ta lisas, et Lufthansa supervisor on kohal igapäevaselt näiteks, Riias, Helsingis ja Vilniuses.
Seotud lood
Sellest aastast kuulub Saksa lennufirma Lufthansa Euroopa teenindusvõrku ka Tallinna lennujaam. Infotehnoloogilised võimalused on sakslaste arvates nii Tallinnas kui Tartus maailmatasemel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.