• 16.02.12, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Scandlines tihendab Baltimaades laevaliiklust

Scandlinesi Travemünde ja Baltimaade vaheline kaubavedu kasvas eelmisel aastal Liepaja ja Venstpilsi liinidel ligikaudu 43% mistõttu tõstetakse laevade väljumist nendel liinidel kuue korrani nädalas.
Kasvava nõudluse rahuldamiseks Baltimaade liinidel suurendab laevafirma Scandlines Travemünde ning Läti sadamate Liepaja ja Ventspilsi vahelistel liinidel väljumiste arvu kuue korrani nädalas. Kaubaveokliendid saavad Saksamaalt Baltimaadesse sõita iga päev peale pühapäeva.
Travemünde ja Baltimaade vahelistel liinidel iganädalaste väljumiste arvu suurendamine kuueni on  Scandlinesi tegevjuhi Søren Poulsgaard Jenseni sõnul üks osa Scandlinesi kaubaveostrateegiast. Travemünde–Liepaja liinil sõidavad neli korda nädalas mootorlaevad Ask ja Urd. Neis on üle 1598 laadimismeetri ning kohti jagub kuni 186 inimesele. Peale selle sõidab kaks korda nädalas Travemünde ja Ventspilsi sadama vahel 2011. aastal renditud mootorlaev Watling Street. Selle näitajad on 2255 laadimismeetrit ning 195 kohta sõiduautodele ja 489 inimestele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele