• 16.02.12, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Scandlines tihendab Baltimaades laevaliiklust

Scandlinesi Travemünde ja Baltimaade vaheline kaubavedu kasvas eelmisel aastal Liepaja ja Venstpilsi liinidel ligikaudu 43% mistõttu tõstetakse laevade väljumist nendel liinidel kuue korrani nädalas.
Kasvava nõudluse rahuldamiseks Baltimaade liinidel suurendab laevafirma Scandlines Travemünde ning Läti sadamate Liepaja ja Ventspilsi vahelistel liinidel väljumiste arvu kuue korrani nädalas. Kaubaveokliendid saavad Saksamaalt Baltimaadesse sõita iga päev peale pühapäeva.
Travemünde ja Baltimaade vahelistel liinidel iganädalaste väljumiste arvu suurendamine kuueni on  Scandlinesi tegevjuhi Søren Poulsgaard Jenseni sõnul üks osa Scandlinesi kaubaveostrateegiast. Travemünde–Liepaja liinil sõidavad neli korda nädalas mootorlaevad Ask ja Urd. Neis on üle 1598 laadimismeetri ning kohti jagub kuni 186 inimesele. Peale selle sõidab kaks korda nädalas Travemünde ja Ventspilsi sadama vahel 2011. aastal renditud mootorlaev Watling Street. Selle näitajad on 2255 laadimismeetrit ning 195 kohta sõiduautodele ja 489 inimestele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele