• 23.11.11, 10:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Schenker ühendab Varssavi ja Londoni raudteeliiniga

DB Schenker Rail UK ja DB Schenker Rail Polska teatasid, et avasid regulaarse raudtee kaubaveoliini Varssavi ja Londoni vahel, rongid väljuvad kaks korda nädalas.
Saksa päritolu logistikafirma on uue liiniteenuse suunanud auto-, jae- ja toiduainetetööstusele. Rongid kulutavad ligikaudu 50 tundi (veidi enam kui kaks ööpäeva) vahemaa läbimiseks, mille pikkuseks on ca 2000 kilomeetrit, vahendas news2biz.
"Teenuse hind on mõistlik, raudteeliini hinnad on võrreldavad maantee- ja lähimerevedude hindadega, kuid sõltuvad terminalide asukohtadest Varssavis ja Londonis," ütles news2bizile DB Schenker Rail Polska pressiesindaja Andrzej Wyszunski. Ta lisas, et raudteeliini eeliseks on fikseeritud väljumisgraafik ning puuduvad ummikud ja piirangud jälgida juhi töö- ja puhkeaja regulatsioone. Samuti ei sõltu veosed enam Põhjamere ilmastikutingimustest ega sadamaoperaatoritest. Samuti sobib raudteevedu maanteetranspordist enam ettevõtetele, mis jälgivad ökoloogilist jalajälge.
Esimene rong Poolast Inglismaale saabus juba 11. novembril. Ettevõtte sõnul võib praegusele kahele väljumisele nädalas tulla ka lisaronge, kui veoliin osutub klientide seas populaarseks.
Mõned nädalad tagasi ütles Schenker Rail Polska tegevjuht Hans-Georg Werner, et ettevõttel läheb oodatust kehvemini ning firma pingutas kasumisse jõudmiseks kõvasti. "Meie majanduslik olukord on praegu stabiilne ja aasta lõpeb kindlasti kasumiga," selgitas pressiesindaja, kuid lisas, et mustades toonides vaadati selle aasta juuli ja augusti tulemustele.
Schenker Rail Polska on turuosalt teine suurem raudteekaubaveofirma Poolas riigile kuuluva PKOP Cargo järel. Ettevõtte omab 379 vedurit ning vagunipargis on 6765 raudeevagunit. Ettevõttes töötab rohkem kui 5300 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele