• 27.10.11, 14:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Airi uus lojaalsusprogramm säästab turunduskuludelt

Kuna traditsiooniliste infokanalite kasutamine riigi ja lennufirma tutvustamiseks välismaal eeldab suurt eelarvet ja inimressurssi, otsustas Estonian Air, et kasutab ära võimalust sotsiaalmeedia ja Facebooki abil ennast maailmale paremini nähtavaks teha ning ühtlasi siduda kliendid lojaalsusprogrammiga. 
Täna käivitab Estonian Air maailma lennunduses ainulaadse sotsiaalmeedial põhineva lojaalsusprogrammi nimega AirScore, mille eesmärk on rahvusliku lennufirma ja Eesti kui sihtkohariigi tutvustamine välismaal. 
„Traditsiooniliste infokanalite kasutamine riigi ja lennufirma tutvustamiseks välismaal eeldab suuri eelarveid ja inimressurssi. Sellepärast oleme otsustanud kasutada sotsiaalmeedia ja Facebooki võimalusi, mille kaudu avaneb igal eestimaalasel võimalus Estonian Air ja Eesti maailmakaardil paremini nähtavaks muuta,“ märkis Estonian Airi president Tero Taskila.
“Eesti turg on väike ja selleks, et pakkuda eestlastele häid lennuühendusi mõistlike hindadega, peab lennufirma siia meelitama reisijaid ka väljastpoolt Eestit. Selleks, et meid piiri taga reklaamida, on sotsiaalmeedia kõige kuluefektiivsem kanal. Soovime AirScore’i abil saavutada lojaalsusprogrammide alal sama, mida tegi teine innovaatiline Eesti ettevõte – Skype- kaugekõnede vallas,“ lisas Taskila 

Artikkel jätkub pärast reklaami

AirScore on eriline ka selle poolest, et see muudab seni lennunduses kasutusel olnud lojaalsusprogrammide trende – Estonian Air hakkab kliente ja fänne tunnustama mitmesuguste toetusaktsioonide eest, näiteks lennufirma pakkumiste või Eestis aset leidvate kultuuri- ja spordisündmuste kohta info jagamine oma Facebooki-lehel. Ebatavaline on ka see, et lennufirma premeerib oma toetajaid ilma, et nad selleks lendama peaksid.
Estonian Air kaasas projekti väljatöötamisse maailma ühe juhtiva konsultatsioonifirma SimpliFlying, kes on spetsialiseerunud lennufirmade klientide tulemuslikule kaasamisele.
“Facebookis omab kontot 88% sagedastest lendajatest, kes on Facebooki tavakasutajatest kaks korda aktiivsemad. Ligi 70% nendest soovivad liituda ka lojaalsusprogrammiga. Estonian Air on teerajaja oma jõupingutustega tuua lennufirma toetusgrupid online-keskkonda ja see mõjutab lojaalsusprogrammide arengut kogu maailma lennunduses,” lausus SimpliFlyingu tegevjuht Shashank Nigam.
Paralleelselt jääb Estonian Airi klientidele kehtima ka EuroBonus lojaalsusprogramm, kus punkte kogutakse lendamise eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele