• 20.10.11, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, kes Valgamaa logistikuist kasumis-kahjumis

Äripäeva Valgamaa TOPi jõudis kuus logistikaettevõtet, neist kaks esikümnesse. Kaks lõpetasid mulluse aasta kahjumiga.
2 (koht Valgamaa TOPis). Estreftransservice AS Tegevusala: ekspedeerimine 
Tegevjuht: Uno HeinlaOmanikud: Eduard Koger 80%, Uno Heinla 20%Käive 2010 (eur) 15 942 097 Kasum 2010 (eur) 1 417 946

Artikkel jätkub pärast reklaami

9.–10. A.Karuse ASTegevusala: transport
Tegevjuht: Allain KaruseOmanik: Allain KaruseKäive 2010 (eur): 2 392 161Kasum 2010 (eur): 163 416
22. KT Trans OÜTegevusala: transport
Tegevjuht: Indrek PungOmanik: KT-Invest OÜKäive 2010 (eur): 1 433 522 Kasum 2010 (eur): 122 501
44. Heelix Grupp ASTegevusala: transport

Hetkel kuum

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tegevjuht: Enno JärvekaldOmanikud: Enno Järvekald 77,50%, Toomas Pehme 12,50%Käive 2010 (eur): 1 190 062Kasum 2010 (eur): 32 869
60. Müügiekspert OÜTegevusala: transport
Tegevjuht: Aleksei BogatšovOmanik: Aleksei BogatšovKäive 2010 (eur) 1 012 587Kasum 2010 (eur) -42 644
66. Valga Depoo ASTegevusala: raudteeveeremi remont, hooldus
Tegevjuht: Ilmar TõlnerOmanik: Russian Estonian Rail Services AS 100% Käive 2010 (eur): 1 085 917Kasum 2010 (eur): -462 109

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele