Eile sõlmisid koostööleppe Baltikumi suurima EDI operaator Telema ja tarkvarafirma KMA, et arendada koos mobiilset müügimehe Androidi versiooni.
Telema MMT-d ehk mobiilse müügimehe lahendust kasutab tellimuste edastamiseks, uuringute tegemiseks ning visiitide registreerimiseks ligi 150 müügimeest mitmekümnes Eesti suuremas müügi- ja logistikafirmas. Alates septembrist on võimalik tänu koostööle KMA-ga Telema klientidel lisaks tavalisele pihuarvutile Telema MMT-d ka Androidi operatsioonisüsteemiga nutitelefonides kasutada.
Telema arendusjuhi Toomas Veersoo sõnul on üha rohkemad Telema klientidest oma müügiesindajate töövahenditega varustamisel loobumas PDAdest (personal digital assistant - pihuarvuti) ning minemas üle nutitelefonide kasutamisele. "Et ajaga kindlasti kaasas käia, pidasime vajalikuks viia müügimeestele suunatud toote Telema MMT rakenduse ka Androidi platformile. Teadsime, et KMA's on vajalik arenduskompetents olemas ja sellest koostöö sündiski,” ütles Veersoo.
“On tõsiselt rõõmutegev, et läbi koostöö Telemaga suudame edaspidi pakkuda meie arendusi veelgi suurematele kasutajagruppidele. Suund konkurentsilt koostööle on meie jaoks alati huvipakkuv ja laiemalt võttes säästab oluliselt kõigi ressursse", kinnitab Andrus Männisalu, KMA juht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mobiilsetele müügimeestele suunatud Telema MMT on üks Telema edukamaid teenuseid, aastal 2001 võideti selle väljatöötamisega Aasta Logistikateo auhind. 2010. aastal arendati välja PDA uusim versioon Telema MMT 4.0, tänavu tullakse turule koostöös KMA’ga uue Androidi versiooniga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mobiilse müügimehe tarkvaralahendustega tegelev ettevõte KMA OÜ pakub nüüd peale nutitelefonide ja taskuarvutite rakendust ka tahvelarvutile Apple iPad.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.