Estonian Airi presidendi Tero Taskila sõnul käib ettevõtte tuleviku osas avatud arutelu, kus mõeldakse globaalselt.
Taskila ütles täna Äripäevale, et ilmselt esimest korda organisatsiooni ajaloos on olnud väga avatud arutelud ja vaadatud ettevõtte võimalustele isegi globaalselt. „Mitte ainult, kuidas saada paremaks regioonis, vaid kuidas saaksime paremaks globaalselt. Kuidas kasutada ära paremini oma geograafilist asendit.”
Samuti arutatakse Taskila sõnul erinevaid valdkondi, kus Estonian Airi võiks saata edu. „Sest me peame olema jätkusuutlikud ja kasumlikud pikaajaliselt. Vastasel juhul ei ole ettevõttele tulevikku.”
Taskila sõnul on plaanis esitada ettevõtte nõukogule mitu võimalust, kus kõigil on küll omad riskid, kuid ka eelised. Muuhulgas saavad läbi arutatud ka tulevased investeeringute stsenaariumid: kas jätkata praeguste investoritega või kaasata kedagi lisaks, kas teha seda rahasüsti abil või laenata finantsturgudelt.
Täpsemalt ei soovinud Taskila erinevate stsenaariumite detaile veel avada. Nende nõukogule esitamise tähtaeg ei ole veel teada, kuid eeldatavasti toimub see septembri lõpus.
Seotud lood
Esimesel juunil Eesti lennukompanii presidendi ja juhatuse esimehe ametisse astunud Tero Taskila läheb juba septembri lõpus majandusminister Juhan Partsi ette uue tegevuskavaga. Esialgne plaan on üsna ambitsioonikas, nähes ette suure osa lennukite väljavahetamist ja lennukipargi kahekordistamist aastaks 2015. Kasvama peaks oluliselt ka sihtkohtade arv.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.