Üleeile õhtul alanud hinnaralli käigus kergitasid kõik Eesti juhtivad kütusemüüjad mootoribensiini hinda 3,5 ja diislikütuse hinda 2,5 sendi võrra, mis on ühtlasi viimase poolaasta suurim tõus, kirjutas Postimees.
Tõusu algatas Neste, kes on hinnakujundust Eesti jaemüügiturul dikteerinud aastaid. Talle järgnes üleeile õhtul Alexela ja eile hommikul Lukoil, Statoil ja Olerex.
Viimati leidis nii järsk tõus aset 11. jaanuaril, mil jaemüüjad tõstsid bensiinihinda viie ja diislihinda 5,5 sendi võrra. Tipuni on siiski veel minna: bensiin 95 on sel aastal Statoilis maksnud ka 1,27, bensiin 98 1,31 ja diisel 1,315 eurot liitri kohta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kõigest nädal pärast viimast mootorikütuse hinnatõusu valmistasid juhtivad tanklaketid tarbijatele taas ebameeldiva üllatuse.
Neste tõstis eile mootoribensiini hinda 3,5 ja diislikütuse hinda 2,5 sendi võrra, talle järgnes eile Alexela. Statoil ja Lukoil järgnesid täna.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.