• 11.07.11, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SmartPOST avab veel 6 automaati ja jõuab sügiseks kasumisse

Pakiautomaatide võrku haldav Itella SmartPOST OÜ jõuab ettevõtte tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul kasumisse käesoleva aasta sügisel.
Ehkki ettevõttel on käesoleval hetkel töös 46 pakiautomaati, on veel tänavu plaanis paigaldada kuus tükki, märkis Eelmaa Delfile antud online-intervjuus. Selline hulk automaate on tegevjuhi sõnul suhteliselt optimaalne arvestades ka turumahtu, kuid paari aasta perspektiivis saab SmartPOSTIl olema ligikaudu 60 pakiautomaati.
Ettevõtte mulluseid majandustulemusi avaldama ei soostunud, kuna esimene täis majandusaasta lõppeb alles selle aasta lõpus. Küll aga ütles Eelmaa, et sügiseks loodetakse jõuda kasvavate pakimahtude toel ka jooksvasse kasumisse.

Seotud lood

Uudised
  • 15.03.16, 10:54
SmartPOSTi juht lahkub ametist
Alates 2010. aastast Itella SmartPOSTi juhtinud Risto Eelmaa lahkub 1. maist ametist. Ettevõtte juhtimise võtab ajutiselt üle Posti OY rahvusvahelise äri arengu eest vastutav Tomas Olsson.
Uudised
  • 04.06.12, 13:55
SmartPost tõstis pakiautomaatide arvu 53ni
Itella SmartPost avas uue pakiautomaadi Sakus, millega tõusis automaatide arv võrgustikus 53ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele