• 17.06.11, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Post plaanis ise SmartPOSTi ostu

Miks otsustas Eesti Post tulla turule enda pakiautomaatide võrguga, on ASi Eesti Post juhatuse liikme Aavo Kärmase sõnul otsus peale seda, kui ettevõtte jäi ilma võimalusest ise SmartPOST osta.
"Kaalusime SmartPosti ostu. Miks me kokkuleppele ei jõudnud ja miks SmartPost otsustas Itella kasuks, seda oskavad nad ise paremini kommenteerida," ütles Kärmas Logistika kuukirjale. Tema sõnul tehtigi seejärel otsus, et tuleme turule oma pakiautomaatidega.
"Oleme oma lubadust pidanud. Lubasime eelmisel aastal, et tuleme turule pakiautomaatidega," ütles Kärmas. Ta põhjendas, et  Eesti Post pidi oma hangete tegemisel lähtuma riigihangete seadusest, mistõttu korraldati pakiautomaatide hankimiseks rahvusvahelise hange. "See ei ole lühike protsess. Lepinguni jõudsime selle aasta veebruaris ja ka kapid paigaldame sel aastal," lubas Kärmas.

Seotud lood

Uudised
  • 15.03.16, 10:54
SmartPOSTi juht lahkub ametist
Alates 2010. aastast Itella SmartPOSTi juhtinud Risto Eelmaa lahkub 1. maist ametist. Ettevõtte juhtimise võtab ajutiselt üle Posti OY rahvusvahelise äri arengu eest vastutav Tomas Olsson.
Uudised
  • 11.11.11, 14:32
SmartPOST süüdistab: Eesti Post teeb dumpingut
Pakiautomaatide turul tegutseva SmartPOSTi sõnul on konkurent Eesti Post pakkunud põhjendamatult madalat hinda, mistõttu lubab SmartPOST lähiajal avaldusega konkurentsiametisse pöörduda.
Uudised
  • 21.02.25, 14:25
Laoseis 2025 konverents keskendub kogemuslugudele
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele