Miks otsustas Eesti Post tulla turule enda pakiautomaatide võrguga, on ASi Eesti Post juhatuse liikme Aavo Kärmase sõnul otsus peale seda, kui ettevõtte jäi ilma võimalusest ise SmartPOST osta.
"Kaalusime SmartPosti ostu. Miks me kokkuleppele ei jõudnud ja miks SmartPost otsustas Itella kasuks, seda oskavad nad ise paremini kommenteerida," ütles Kärmas Logistika kuukirjale. Tema sõnul tehtigi seejärel otsus, et tuleme turule oma pakiautomaatidega.
"Oleme oma lubadust pidanud. Lubasime eelmisel aastal, et tuleme turule pakiautomaatidega," ütles Kärmas. Ta põhjendas, et Eesti Post pidi oma hangete tegemisel lähtuma riigihangete seadusest, mistõttu korraldati pakiautomaatide hankimiseks rahvusvahelise hange. "See ei ole lühike protsess. Lepinguni jõudsime selle aasta veebruaris ja ka kapid paigaldame sel aastal," lubas Kärmas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2010. aastast Itella SmartPOSTi juhtinud Risto Eelmaa lahkub 1. maist ametist. Ettevõtte juhtimise võtab ajutiselt üle Posti OY rahvusvahelise äri arengu eest vastutav Tomas Olsson.
Pakiautomaatide turul tegutseva SmartPOSTi sõnul on konkurent Eesti Post pakkunud põhjendamatult madalat hinda, mistõttu lubab SmartPOST lähiajal avaldusega konkurentsiametisse pöörduda.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.