KredExi poolt läbiviidava avaliku konkursi eesmärgiks on määrata kindlaks elektriautode laadimispunktide asukohad ning leida laadimispunktide rajamiseks lepingupartnerid suuremates linnades, katmaks Eesti Vabariik elektriautode linnasiseste laadimispunktidega selliselt, et koos maanteel ja muudes asulates paiknevate laadimispunktidega moodustuks üleriigiline laadimispunktide võrgustik.
Taotluse võivad esitada kõik füüsilised ja juriidilised isikud, kes saavad võimaldada rajada Tallinnas, Tartus, Narvas, Pärnus, Viljandis, Kuressaares või Kohtla-Järvel neile omandiõiguse või kasutusõiguse alusel kuuluvale kinnistule elektriautode laadimispunkti, mis vastaks KredExi poolt kindlaks määratud tingimustele.
Taotlused tuleb esitada KredExi veebilehelt kättesaadaval dokumendivormil hiljemalt 08.07.2011.
Laadimistaristu projekti eesmärgiks on luua üleriigiline võrk laadimisjaamadest (nii kiirlaadijad kui ka tavalaadijad), mis paigaldatakse üle Eesti tagamaks kindlustunne elektriautoga liikumiseks kõigile elektriautode kasutajatele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Täna avati Eestis kasutamiseks 165 kiirlaadijast koosnev elektriautode kiirlaadimisvõrk. Tegemist on maailma esimese üleriigilise elektriautode kiirlaadimistaristuga.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.