Eesti rahvusvaheliste autovedajate assotsatsiooni president Toivo Kuldkepp ütles tööandjale keskliidu konverentsil "Väljakutsed majandussuhete arendamisel Venemaaga“, et Eesti riik võib investeerida ja matta miljardeid piiripunktide arendamisse, kuid kui Venemaa ei ole valmis veokeid vastu võtma, ei ole kõigest sellest mitte mingit kasu, vahendas Delfi.
„Meil on assotsiatsioonis loomisel e-järjekorra või virtuaalse järjekorra süsteem, mis hakkab juba 1.juulist tööle. Mõte on selles, et kui Venemaa hakkab taas tegema oma „kampaaniaid“ piiril ning laseb naeruväärse 40 auto asemel, mis hetkel on normiks, läbi vaid 20 autot, saab meie süteemist seda teada ning ei ole vaja autot saata piirile töllerdama, kus juht joob mitu päeva. See on ohtlik nii veosele, kui ka liiklusele. Tõenäoliselt tuleb sellesse virtuaalsüsteemi ka eelhoiatuse võimalus, mis teatab kui piiril on jama ning annab juhile märku, et ei ole vaja minna sinna seisma,“ sõnas Kuldkepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.