• 07.06.11, 18:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldkepp: võime investeerida, aga Venemaa pole võimeline meie veokeid vastu võtma

Eesti rahvusvaheliste autovedajate assotsatsiooni president Toivo Kuldkepp ütles tööandjale keskliidu konverentsil "Väljakutsed majandussuhete arendamisel Venemaaga“, et Eesti riik võib investeerida ja matta miljardeid piiripunktide arendamisse, kuid kui Venemaa ei ole valmis veokeid vastu võtma, ei ole kõigest sellest mitte mingit kasu, vahendas Delfi.
„Meil on assotsiatsioonis loomisel e-järjekorra või virtuaalse järjekorra süsteem, mis hakkab juba 1.juulist tööle. Mõte on selles, et kui Venemaa hakkab taas tegema oma „kampaaniaid“ piiril ning laseb naeruväärse 40 auto asemel, mis hetkel on normiks, läbi vaid 20 autot, saab meie süteemist seda teada ning ei ole vaja autot saata piirile töllerdama, kus juht joob mitu päeva. See on ohtlik nii veosele, kui ka liiklusele. Tõenäoliselt tuleb sellesse virtuaalsüsteemi ka eelhoiatuse võimalus, mis teatab kui piiril on jama ning annab juhile märku, et ei ole vaja minna sinna seisma,“ sõnas Kuldkepp.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele