Harju maakohus määras sügiseks kohtuprotsessi 15-liikmelise jõugu üle, keda süüdistatakse suuremahulises kütuse varastamises ning rahapesus, mille eest võib süüdimõistmise korral saada kuni 15 aastat vangistust.
Kohus määras eelistungil protsessi esimese istungi 15. novembrile, kui süüasja arutab kolmest kohtunikust koosseis, ütles maakohtu pressiesindaja Kristina Ots ERR-i uudisteportaalile.
Süüdistuse järgi varastas grupeering 2008. aasta oktoobrist kuni 2009. aasta veebruarini Maardus AS-ile Vopak E.O.S kuuluvast Trendgate terminali kütuse transiiditorust raskekütteõli ehk masuuti rohkem kui seitsme miljoni krooni eest.
ERR-i uudisteportaali andmetel süüdistab riigiprokuratuur 38-aastast Aleksandrit püsiva ja selgelt jagatud ülesannetega grupeeringu loomises, et varastada masuuti ning legaliseerida sellest saadavat tulu.
Samuti süüdistatakse jõuku 2008. aasta 17. augustil vedurijuhiga kokkumängides Maardu lähedal AS-ile Eesti Raudtee kuuluvatest vagunitest 726 koti kokku 46 000 kilogrammi kakaoubade varastamises, millest tekkinud kahju on hinnatud 1,37 miljonile kroonile.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.