Erinevalt Tallinkist ei plaani Viking Line kehtestada kütuse lisatasu, kuid kütusehinnatõusu mõju läheb siiski piletihindadesse, ütles Viking Line eesti tegevjuht Inno Borodenko.
Märtsis lõppenud esimeses kvartalis kasvas ettevõtte kütusekulu 25 protsenti, Borodenko sõnul vähendab ettevõte kõnealust kütusehinnatõusu piletihinna muutustega, vahendas Delfi.
Piletihinnad on Viking Line'il mõjutatud konkurentsist - külmemal ajal, kui on vähe reisijaid, on ka hinnad soodsamad. "Suveperioodil on hinnad kõrgemad," ütles Borodenko.
Ta ei toonud välja konkreetset hinnaerinevust, märkides, et see ei ole suur ja ühtset numbrit on raske välja tuua, kuna neil on erinevad pakkumised erinevatele sihtgruppidele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Praegu Viking Line hinnalisa ei plaani. "Vastavalt olukorrale muudame hindu," tähendas tegevjuht.
Seotud lood
Seoses mootorikütuse hinna suure tõusuga maailmaturul lisab Tallink piletihinnale alates 1. juunist 2-eurose kütuse lisatasu.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.