• 26.05.11, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink paneb piletitele alates juunist kütuse lisatasu

Seoses mootorikütuse hinna suure tõusuga maailmaturul lisab Tallink piletihinnale alates 1. juunist 2-eurose kütuse lisatasu.
Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektori Peter Roose sõnul sõltub ajaperiood, mil lisatasu kehtib, kütusehinnatrendidest maailmaturul
"Lisatasu kehtestamine on meile selgelt vastumeelne, kuid tänast kütusehinda silmas pidades kahjuks hädavajalik tegevus. Meie eesmärgiks on pakkuda reisijatele endiselt soodsaid laevareise ning ka lisatasu sai kehtestatud võimalikult madalal tasemel," märkis Roose pressiteates.
Kütuse lisatasu ühe reisija kohta Tallinn-Helsingi, Tallinn-Stockholm, Riia-Stockholm, Turu-Stockholm ja Helsingi-Stockholm laevaliinidel saab olema 2 eurot sõltumata sellest, kas tegu on ühesuunareisi või kruiisiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Helsingi-Rostocki laevaliini kütuse lisatasu reisija kohta saab olema 8 eurot ühe suuna ning 16 eurot edasi-tagasi reisi eest, sest tegemist on märgatavalt pikema reisiga, kus ka tarbitava kütuse maht on palju suurem.
Laevakütuse hind maailmaturul on Tallinki teatel alates 2009. aasta algusest tõusnud 200 protsenti ning 2011. aasta viie kuu jooksul 25 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 26.05.11, 13:06
Viking Line tõstab kütusetasu lisamata lihtsalt piletihinda
Erinevalt Tallinkist ei plaani Viking Line kehtestada kütuse lisatasu, kuid kütusehinnatõusu mõju läheb siiski piletihindadesse, ütles Viking Line eesti tegevjuht Inno Borodenko.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele