Seoses mootorikütuse hinna suure tõusuga maailmaturul lisab Tallink piletihinnale alates 1. juunist 2-eurose kütuse lisatasu.
Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektori Peter Roose sõnul sõltub ajaperiood, mil lisatasu kehtib, kütusehinnatrendidest maailmaturul
"Lisatasu kehtestamine on meile selgelt vastumeelne, kuid tänast kütusehinda silmas pidades kahjuks hädavajalik tegevus. Meie eesmärgiks on pakkuda reisijatele endiselt soodsaid laevareise ning ka lisatasu sai kehtestatud võimalikult madalal tasemel," märkis Roose pressiteates.
Kütuse lisatasu ühe reisija kohta Tallinn-Helsingi, Tallinn-Stockholm, Riia-Stockholm, Turu-Stockholm ja Helsingi-Stockholm laevaliinidel saab olema 2 eurot sõltumata sellest, kas tegu on ühesuunareisi või kruiisiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Helsingi-Rostocki laevaliini kütuse lisatasu reisija kohta saab olema 8 eurot ühe suuna ning 16 eurot edasi-tagasi reisi eest, sest tegemist on märgatavalt pikema reisiga, kus ka tarbitava kütuse maht on palju suurem.
Laevakütuse hind maailmaturul on Tallinki teatel alates 2009. aasta algusest tõusnud 200 protsenti ning 2011. aasta viie kuu jooksul 25 protsenti.
Seotud lood
Erinevalt Tallinkist ei plaani Viking Line kehtestada kütuse lisatasu, kuid kütusehinnatõusu mõju läheb siiski piletihindadesse, ütles Viking Line eesti tegevjuht Inno Borodenko.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.