Ambitsioonikama projektina peab ta silmas ühtse laiusega raudtee väljaehitamist kogu Euroopas, mis tõstaks tunduvalt kiirusi. Rail Baltica tänasel kujul ei pane tema hinnangul mägesid liikuma.
"Samas on siin konflikt - osadele riikidele on transport ainult Venemaa," selgitas Kallas saates Terevisioon. "Kuigi paljud räägivad põhja-lõuna suuna arendamisest, mõeldakse tegelikult, et enne peaksime koletu kiire raudtee Venemaaga rajama. Aga mida seal vedama hakatakse ja kes selle kinni maksab?"
"Mul pole midagi [Riia-Moskva raudtee] vastu, kuid see on päris kallis asi. Kes selle eest maksab, on minu jaoks täiesti lahtine küsimus," ütles Kallas. "Aga kui hakata mõtlema, et kuhu inimesed reisivad, siis kas nad ei reisigi Euroopasse? Või kui vaadata Eesti kaubavahetust, siis see on enamuses Euroopaga. Kus see loogika siin on?" küsis Kallas.
"Teiseks probleemiks meie idanaabri puhul on, et nende majandusotsused jäävad alatiseks allutatuks poliitikale. See tähendab, et sul võib olla särav raudteeliin, kuid kui naaber otsustab, et sa oled midagi valesti teinud, siis ei liigu seal peal midagi," lisas volinik.