Eesti Raudtee ja Transgarant sõlmisid täna Moskvas toimuval transpordimessil koostöölepingu, mis annab Raudteele võimaluse kasutada Transgarant’i vaguniparki ja pakkuda kliendile kaubaveo tariifi nii Eestis kui ka Venemaal läbi Eesti sadamate.
Eesti Raudtee tütarfirma EVR Cargo juhatuse esimees Jaanus Paas sõnas, et leping Transgarant’iga on oluline klientidele pakutavate parimate lahenduste loomiseks. „Seoses töömahu suurenemisega vajame kaubaveoks vajalikku lisa vaguniparki, et ka tipphooajal ressurssi optimaalsemalt kasutada ja klientidele parimaid lahendusi tagada,“ selgitas Paas.
„Meie koostöö Transgarant’iga on olnud tegelikult päris pikaajaline - varasematel aastatel oleme meie neile vaguneid rentinud, nüüd on olukord vastupidine. TransRussia ongi traditsiooniliselt kujunenud kohaks, kus kohtuda heade koostööpartneritega ja taas suhteid värskendada,“ lisas Eesti Raudtee juhatuse esimees Kaido Simmermann.
„Transgarant on partner, kellele võite alati kindel olla,“ kinnitas lepingut allkirjastades ettevõtte asepresident Alexey Grom.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Transgarant kuulub FESCO Transport Goup’i ja on suuruselt teine eraomanduses olev raudteeoperaator Venemaal, kelle omanduses on ligi 16 tuhat vagunit.
Seotud lood
TransRussia messil tutvustavad logistikud Eestit kui äriparadiisi.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.