Kaks järjestikust karmi talve on õhutanud ostjaid varasemast rohkem neljarattaveolisi autosid soetama.
"Nii huvitav, kui see ka ei ole - maasturite osakaal on Eestis 12%, mis on niigi teiste Euroopa Liidu maadega võrreldes väga kõrge - neid küsitakse nüüd rohkem ja müük on ka suurem," ütles Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi AMTELi koostatud müügistatistikat kommenteerides.
Maasturite müügi kasvu kinnitas ka Subaruid müüva Mariine Auto juht Toomas Saarelaid. "Suure tõuke andis see, et ilmaolud soosisid Subaru müüki kõvasti. See ei puuduta ainult maainimesi, vaid ka linnainimesi. Subaru on auto, millega sõita, mitte, et pead autoga kuskil lumes kinni istuma," rääkis Saarelaid.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.