Kaks järjestikust karmi talve on õhutanud ostjaid varasemast rohkem neljarattaveolisi autosid soetama.
"Nii huvitav, kui see ka ei ole - maasturite osakaal on Eestis 12%, mis on niigi teiste Euroopa Liidu maadega võrreldes väga kõrge - neid küsitakse nüüd rohkem ja müük on ka suurem," ütles Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi AMTELi koostatud müügistatistikat kommenteerides.
Maasturite müügi kasvu kinnitas ka Subaruid müüva Mariine Auto juht Toomas Saarelaid. "Suure tõuke andis see, et ilmaolud soosisid Subaru müüki kõvasti. See ei puuduta ainult maainimesi, vaid ka linnainimesi. Subaru on auto, millega sõita, mitte, et pead autoga kuskil lumes kinni istuma," rääkis Saarelaid.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.