• 28.03.11, 15:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Masu ajal veoteenuseid alustanud Translogic läks pankrotti

Harju Maakohus kuulutas välja Aaro Reinarule kuuluv transporditeenuseid pakkunud OÜ Translogic pankrotti 17. märtsil.
Transpordifirma võlausaldajate esimese üldkoosoleku toimub 07. aprill 2011. a, avaldas ametlikud teadaanded. Võlausaldajad on kohustatud hiljemalt kahe kuu jooksul pankrotiteate ametlikes teadaannetes ilmumise päevast arvates teatama haldurile kõigist oma enne pankroti väljakuulutamist tekkinud nõuetest võlgniku vastu, sõltumata nende tekkimise alusest ja nõude tähtajast. 
OÜ Translogic kanti Harju Maakohtu registriosakonda 03.03.2009.a. ning ettevõtte põhitegevusalaks oli transporditeenuse osutamine. 2009.aasta oli ühtlasi ettevõttele esimene tegevusaasta nagu selgub firma majandusaasta aruandest. Ettevõte tegi investeeringuid veokitesse ning ettevõtte käivitamisele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Translogic OÜ 2009. aasta käive oli 3 307 433 krooni, kuid kuna veokitega seotud kulud ning palgakulud moodustasid väga suure osa kuludest, siis lõppes majandusaasta kahjumiga -177 825 krooni. Ettevõttes töötas esimesel tegevusaastal 6 inimest. 2010. aastaks võeti plaani kulude vähendamine ning vajadusel ka osakapitali tõstmine. Samuti plaanis ettevõtte jätkata senist tegevust. Paraku võeti OÜ Translogic pankrotiavaldus menetlusse käesoleva aasta 16. veebruaril, millele järgnes kuu aja pärast pankroti välja kuulutamine.
Maksu- ja tolliameti andmetel on maksukohustuslasel Translogic OÜ tänase seisuga maksuvõlgnevus 25 484,14 eurot. (ca 400 000 krooni).
Äripäeva andmetel on Translogic OÜ 100% omanik Aaro Reinaru, kellele kuulus varemalt ka teine veofirma Southline Eesti OÜ, mille pankrott kuulutati välja 21.detsembril 2009. aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele