Deutsche Post DHL teatas, et firma tegevuskasum (EBIT) kasvas 50% 2,2 miljardi euroni 2010. aastal, samal ajal kui müügitulu kasvas 11,4% 51,5 miljardi euroni.
Ettevõtte tegevjuhi Frank Appeli sõnul on firma tugevad majandustulemused 2010. aastast hea tagasiside sellest, et logistikafirma suutis ennast õigel ajal positsioneerida muutuvates majandustingimustes ning kavandatud strateegiad 2015. aastani kannavad vilja, vahendas Logistics Manager.
Ettvõtte tarneahelate divisjon jõudis taas kasumisse ja teenis mullu tegevuskasumit (EBIT) 274 miljonit eurot, võrdluseks 2009. aastal oli üksus kahjumis 132 miljoni euroga. Samuti paranes üksuse müügitulu 9,2 protsenti 13,3 miljardi euroni.
Põhitegevuse kaubavedude divisjoni kasum kasvas 42% ja ulatus 390 miljoni euroni, samal ajal müügitulu kasvas 27,6% ja ulatus 14,3 miljardi euroni. Grupi sõnul oli märgata 2010. aasta lõpuks mahtude kasvu aeglustumist.
Ettevõtte Ekspress ehk kullerdivisjoni kasumlikkus paranes samuti. Müügitulu paranes 12% ja ulatus 11,1 miljardi euroni, samal ajal kui tegevuskasum (EBIT) 235 miljonilt eurolt 785 miljoni euroni.
Kehvemad tulemused olid aga Posti divisjonil, mille müügitulu langes 13,8 miljardi euroni, samal ajal kui tegevuskasum (EBIT) langes 19% 1,4 miljardi euroni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.