Märtsi eelviimasel nädalal toimuva tudengite logistikaseminari selle aasta teemaks on valitud tehnoloogia logistikas, et olla kursis uute tehnoloogiliste võimalustega, mida tänapäeva kiirelt arenev teadus pakkuda suudab.
Seminari eesmärkideks on tõsta logistikatudengite aktiivsust oma eriala töömaastikul, täiendada osalejate teoreetilisi teadmisi, avardada nende mõttemaailma ja anda edasi välislektorite poolt toodavaid uusi teadmisi nii tudengitele kui kogu logistikasektorile.
Samuti on eesmärgiks võetud luua soodne suhtluskeskkond saavutamaks kommunikatsiooni tudengite ja ettevõtjate vahel. Seminaril on esinejaid nii Eestist, Austriast, Rootsist kui ka Soomest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks loengutele on seminarikülastajatel võimalus osaleda erinevates töögruppides ning palju põnevat uudistamist pakub ka ettevõttekülastus. Sel aastal on võimalik valida kahe erineva ettevõtte vahel Pärnus: elektroonikatoodete ja –komponentide tootmise ja projekteerimisega tegelev Efore AS või Euroopa üks juhtivaid vooditekstiilide ning nüüdsest ka kušettide tootmisega tegelev AS Wendre.
Logistikaseminar on Tallinna Tehnikakõrgooli logistika eriala tudengite poolt korraldatav igakevadine koolitusüritus, mis sai alguse aastal 2000 ja toimub sel kevadel juba 12. korda. Idee algatajateks olid TTK tolleaegsed üliõpilased Janek Kivimurd ja Tarmo Tael.
24.-25. märtsil toimub Pärnu Strand SPA & Konverentsihotellis Tallinna Tehnikakõrgkooli logistikatudengite poolt korraldatav järjekorras juba 12. Logistikaseminar 2011 „BE wise, THINK twice- ACT technologically“, mis sellel aastal keskendub tehnoloogiale ja uudsusele logistikas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.