Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühingu juhi Illimar Paul teab õnnetusi, mille põhjuseks ebakvaliteetsed alused.
„On esinenud õnnetusjuhtumeid, mille juurpõhjusteks on olnud madalakvaliteedilised kaubaalused. PROLOG-i juhatus oluliseks ühingu liikmete tähelepanu pööramist antud riskifaktorile,“ kommenteeris Paul.
Ühenduse juhatus käsitles alusepiraatluse teemat möödunud nädalal ja otsustas Pauli sõnul paigutada litsenseeritud EUR-aluste remontijalt Metrosystemilt laekunud info standardi failidega ühenduse kodulehele ning soovitada liikmetel pöörata tähelepanu piraataluste laialdasele levikule, mis võib kujutada reaalset ohtu kaubakäsitlemisel ja ladustamisel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kommitootja Kalev leiab, et EUR-aluste legaalsust ei peaks kontrollima neid kasutav klient, vaid aluste tootmist ja remonti litsenseeriv organisatsioon.
Kalevi šokolaadivabrik sai Äripäevalt reedel teada, ent neile litsenseeritud kasutatud EUR-aluseid tarnival Absolut Ehitus OÜl ei ole EPALi litsentsi.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.