• 08.03.11, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paul: rämpsalus ohustab kaubandust ja ladustamist

Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühingu juhi Illimar Paul teab õnnetusi, mille põhjuseks ebakvaliteetsed alused.
„On esinenud õnnetusjuhtumeid, mille juurpõhjusteks on olnud madalakvaliteedilised kaubaalused. PROLOG-i juhatus oluliseks ühingu liikmete tähelepanu pööramist antud riskifaktorile,“ kommenteeris Paul.
Ühenduse juhatus käsitles alusepiraatluse teemat möödunud nädalal ja otsustas Pauli sõnul paigutada litsenseeritud EUR-aluste remontijalt Metrosystemilt laekunud info standardi failidega ühenduse kodulehele ning soovitada liikmetel pöörata tähelepanu piraataluste laialdasele levikule, mis võib kujutada reaalset ohtu kaubakäsitlemisel ja ladustamisel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 17.05.11, 11:23
Kliendid hakkavad kaubaaluseid seadustama
Kommitootja Kalev leiab, et EUR-aluste legaalsust ei peaks kontrollima neid kasutav klient, vaid aluste tootmist ja remonti litsenseeriv organisatsioon.
Uudised
  • 09.03.11, 09:04
Kommitootja Kalev ostab kaubaaluseid litsentsita käitlejalt
Kalevi šokolaadivabrik sai Äripäevalt reedel teada, ent neile litsenseeritud kasutatud EUR-aluseid tarnival Absolut Ehitus OÜl ei ole EPALi litsentsi.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele