• 25.02.11, 08:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisijapuudus võib Saaremaa sadamasse kaupa tuua

Tallinna Sadamal on soov hakata esialgselt kruiisisadamaks ehitatud Saaremaa sadama kaudu ka kaupa vedama, kuna ristluslaevade külastusmaht pole seni veel saavutanud loodetud tulemust.
"Me ei muuda teda ümber kaubasadamaks. Me tahame laiendada tema funktsioone," ütles Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp "Aktuaalsele kaamerale". Veetav kaup oleks Ratassepa kinnitusel põhiliselt kohalik, transiiti väga suurel määral ilmselt ei tule.
Viie aasta jooksul on Saaremaa sadamat külastanud ainult 26 ristluslaeva, tänavu suvel on Saaremaa sadamasse lubanud sisse põigata üheksa merekruiisi.
Tallinna sadam tegi eelmisel aastal omaalgatuslikult juba küll Saaremaa sadamas kaubaveo katse ära, aga selle eest on keskkonnainspektsioonis veel menetlus pooleli.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 15.02.11, 12:29
Ettevõtjad: Saaremaa süvasadam saagu kaubasadamaks
Faktum & Ariko korraldas Saaremaa Ettevõtjate Liidu tellimusel uuringu, mille järgi Saaremaal tegutsevad keskmisest suuremad ettevõtted peavad kohalikku majanduskeskkonda heaks ning toetavad süvasadama arendamist kaubasadamaks. 
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele