• 10.02.11, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kurikael tekitas juhiloa kaotanule hulga probleeme

Politseile tuntud kelm tekitas juhiloa kaotanud mehele hulga võlanõudeid ning tekkinud probleemide tegelik ulatus pole senini selgunud.
Mullu veebruaris oma juhiloa kaotanud ja nii identiteedivarguse ohvriks langenud kliimatehnik Hardo Hürden (32) rääkis, et ta ei tea tekkinud probleemide ulatust enne, kui järjekordsed võlanõudjad temani jõuvad, vahendas ETV saade "Pealtnägija".
Hürdeni õnnetuseks sattus tema juhiluba vilunud päti, 29aastase Rain Gustavsoni kätte, keda on varguste ja kelmuste eest kriminaalkorras karistatud kümme korda ning väärtegude eest 25 korda, reaalselt on ta vangis istunud kuus korda.
Gustavson kasutas Hürdeni juhiluba ning avas pankades tema nime all arveid, mida aga ise kasutas, võttis ohvri nimel ka hulga kiirlaene ja võttis laekunud summad pangaautomaatidest välja, samuti ostis kelm Hürdeni nimel järelmaksuga kalleid mobiiltelefone ja televiisoreid ning vormistas ohvri nimele kaubamajade krediitkaarte.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hürdeni sõnul on praeguseks selgunud, et tema nimele võetud kohustused jäävad 100 000 ja 200 000 krooni (6391 kuni 12 782 euro) vahele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele