• 09.02.11, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SmartPost: tänavu saab kasvada vaid konkurendi arvelt

SmartPosti juht Risto Eelmaa ennustab, et pakiturg Eestis tänavu ei kasva ehk turgu saab juurde võtta vaid konkurentidelt.
„Saadetavate pakiühikute arv jääb tõenäoliselt sarnaseks eelmise aastaga. Turumahud jaotuvad tõenäoliselt ümber pakiteenust pakkuvate ettevõtete vahel. Seetõttu on ainsaks viisiks SmartPOSTi pakimahtu jätkuvalt kasvatada, teha seda meie konkurentide arvelt,“ loodab SmartPOST tegevjuht Risto Eelmaa jätkuvat tõusu. Praegu on SmartPOSTi turuosa 21%, ent tänavu loodetakse turuosa suurenemist ning käibe kahekordistumist. Jaanuaris kasvasid ettevõtte mahud üle 60%.
Kõige kiirema tempoga on kasvamas lepinguliste äriklientide hulk. „Suur osa teenuse kasutajatest soovib pakiautomaatide kaudu saada kätte internetikaubamajadest tellitud kaupasid, ent sagenenud on ka teiste isiklike- ning äripakkide saatmine,“ tõdeb Eelmaa.
Kasvule on  Eelmaa sõnul positiivselt mõjunud sügisene automaadivõrgu laienemine – tänaseks on SmartPOST-il 46 pakiautomaati. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

SmartPOST kuulub eelmisest aastast Itella Gruppi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele