SmartPosti juht Risto Eelmaa ennustab, et pakiturg Eestis tänavu ei kasva ehk turgu saab juurde võtta vaid konkurentidelt.
„Saadetavate pakiühikute arv jääb tõenäoliselt sarnaseks eelmise aastaga. Turumahud jaotuvad tõenäoliselt ümber pakiteenust pakkuvate ettevõtete vahel. Seetõttu on ainsaks viisiks SmartPOSTi pakimahtu jätkuvalt kasvatada, teha seda meie konkurentide arvelt,“ loodab SmartPOST tegevjuht Risto Eelmaa jätkuvat tõusu. Praegu on SmartPOSTi turuosa 21%, ent tänavu loodetakse turuosa suurenemist ning käibe kahekordistumist. Jaanuaris kasvasid ettevõtte mahud üle 60%.
Kõige kiirema tempoga on kasvamas lepinguliste äriklientide hulk. „Suur osa teenuse kasutajatest soovib pakiautomaatide kaudu saada kätte internetikaubamajadest tellitud kaupasid, ent sagenenud on ka teiste isiklike- ning äripakkide saatmine,“ tõdeb Eelmaa.
Kasvule on Eelmaa sõnul positiivselt mõjunud sügisene automaadivõrgu laienemine – tänaseks on SmartPOST-il 46 pakiautomaati.
Artikkel jätkub pärast reklaami
SmartPOST kuulub eelmisest aastast Itella Gruppi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.