Jaanuaris müüdi Eestis 1161 uut sõidu- ja 224 uut tarbeautot. Tulemus on eelmise aasta jaanuarist kaks korda parem.
Tarbeautode müügist kolmandiku andsid suured, üle nelja kuupmeetrise kaubaruumiga kaubikud. Veerandi tulemusest panustasid raskeveokid ja pikapid.
Tootja kaupa vaadates müüs enim ehk veerandi tarbeautode kogumüügist Peugeot. Margi esindaja KW Bruun Baltic müügi- ja turundusjuhi Rasmus Tali sõnul andis tulemuse hankeautode, sealhulgas Kaitseväe hange ligi 170 auto soetamiseks, osakaal ja kampaaniatel.
"Tarbesõidukite segmendis tulime möödunud aastal ning käesoleva aasta jaanuaris turuliidriks ilma, et oleksime võitnud suuri hankeid," kommenteeris Tali.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sõiduautodest müüdi enim ehk kolmandiku kogumahust väike-keskklassi autosid.
Möödunud aasta jaanuaris müüsid automüüjad 529 uut sõidu- ja 78 tarbeautot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänasest saab United Motors Peetri keskuses tutvuda Aasta Kaubik 2011 tiitlit kandva Fiat Dobloga.
Masu ajal autoostu edasi lükanud ettevõtjad on julgemaks muutunud ning sõidukeid välja vahetama hakanud, mistõttu kasvas automüük jaanuaris mullusega võrreldes üle kahe korra, kirjutas Postimees.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.