• 05.02.11, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uute autode müük kahekordistus tänu ettevõtetele

Masu ajal autoostu edasi lükanud ettevõtjad on julgemaks muutunud ning sõidukeid välja vahetama hakanud, mistõttu kasvas automüük jaanuaris mullusega võrreldes üle kahe korra, kirjutas Postimees.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) statistika järgi oli kõige halvem automüügiaasta üldse 2009, möödunud aastal oli automüük juba tunduvalt parem ning tänavuse jaanuari tulemused annavad automüüjatele lootust, et terve aasta tuleb mullusest märkimisväärselt parem.
Jaanuaris müüdi 1161 uut sõidukit – kaks korda enam kui aasta tagasi samas kuus. Müüki aitasid müüjate sõnul paisutada üksikud riigihanked, kuid veel enam julgemad väikeettevõtjad, kes majanduslanguse ajal pigem liisingut pikendasid kui uue auto ostsid.
"Eraisikute arv on tõesti vähenenud. Firmadest ostavad need, kel on kümneid autosid, mitte kaks-kolm," rääkis Škodasid müüva Auto 100 juht Toomas Kuusk.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.11, 10:51
Automüüjad lükkasid aasta alguses kiirema käigu sisse
Jaanuaris müüdi Eestis 1161 uut sõidu- ja 224 uut tarbeautot. Tulemus on eelmise aasta jaanuarist kaks korda parem.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele