Masu ajal autoostu edasi lükanud ettevõtjad on julgemaks muutunud ning sõidukeid välja vahetama hakanud, mistõttu kasvas automüük jaanuaris mullusega võrreldes üle kahe korra, kirjutas Postimees.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) statistika järgi oli kõige halvem automüügiaasta üldse 2009, möödunud aastal oli automüük juba tunduvalt parem ning tänavuse jaanuari tulemused annavad automüüjatele lootust, et terve aasta tuleb mullusest märkimisväärselt parem.
Jaanuaris müüdi 1161 uut sõidukit – kaks korda enam kui aasta tagasi samas kuus. Müüki aitasid müüjate sõnul paisutada üksikud riigihanked, kuid veel enam julgemad väikeettevõtjad, kes majanduslanguse ajal pigem liisingut pikendasid kui uue auto ostsid.
"Eraisikute arv on tõesti vähenenud. Firmadest ostavad need, kel on kümneid autosid, mitte kaks-kolm," rääkis Škodasid müüva Auto 100 juht Toomas Kuusk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaanuaris müüdi Eestis 1161 uut sõidu- ja 224 uut tarbeautot. Tulemus on eelmise aasta jaanuarist kaks korda parem.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.