Euroopa suuruselt kolmas lennufirma Air France-KLM sai ettevõttet uurinud lennuekspertidelt kümneid soovitusi, kuidas turvalisemaks muutuda.
Lennufirma ekspertide koostatud raportit erinevalt lubatust siiski ei avalikusta, kuid Wall Street Journali andmeil viib lennufirma sisse 35 muudatust, alates pilootide koolituse parandamisest kokpiti kontrollini lennu ajal.
Lennufirma tegevust uurinud kaheksaliikmeline rahvusvahelise komisjoni järelduste kohaselt on firma juhtimises vastutusalades palju dubleerimist ja küsitavat. Näiteks soovitati lennufirmal kasutada pilootide treenimisel reaalsemate tingimustega lennusimulaatoreid. Air France´i teatel on osad soovitatud muudatused juba sisse viidud.
Komisjoni kutsus lennufirma kokku 2009. aastal, kui tollal juunis kukkus Atlandi ookeani Rio De Janeirost startinud ja Pariisi suundunud Air France-KLMi lennuk, mille tagajärjel hukkus 228 inimest, nende seas üks eestlane. Õnnetuse põhjuseid ei ole tänaseni teada.
2010. aasta reisijate arvu järgi oli Air France-KLM Wikipedia andmeil Euroopas suuruselt kolmas, jäädes maha Lufthansa grupist ja Ryanairist.
Seotud lood
Brasiiliast Prantsusmaale teele olnud ja 1. juunil ookeani kukkunud Air France`i lennuk Airbus A330 ei purunenud uurijate hinnangul õhus, vaid kukkus ookeani otsejoones ning purunes kokkupõrkel veepinnaga.
Lennufirma Air France esindajate ja Prantsuse valitsuse ametnike sõnul on Atlandi ookeanil kaduma läinud lennukiga toimunud lennukatastroof, lennukit ja ellujäänud on vähetõenäoline leida.
Air France’i Brasiiliast Pariisi teel olnud reislennuk on Atlandit ületades kaduma jäänud.Viimaste teadete kohaselt sattus lennuk äikesetormi.
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.