• 20.01.11, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütusekäitleja küsib pankrotti 20. sünnipäeva eel

Paljassaare sadamas kütusekäitlemisega tegelenud Scantrans küsib enne 20. sünnipäeva tähistamist pankrotti.
Harju maakohus arutab ettevõtte pankrotiasja 25. jaanuaril.
Scantrans loodi 1992. aastal. Tallinna Sadamale ja Semiramisele (omanik Jelena Kleiner) kuuluv ettevõte teenis 2009. aasta juunis lõppenud majandusaastal 30,2 mln kroonise käibe juures 40,2 mln krooni kasumit. Viimane kogunes kinnisvara ümberhindamisest. Ettevõttele kuulub 33 kütusemahutit Paljassaare sadamas, samuti 31 kinnistut Valkla külas Kuusalu vallas.
Lisaks kütusekäitlemisele tegeleb ettevõte soojuse ja auru tootmise-müügiga ning kütuse erimärgistamisega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Scantrans oli üks ettevõtetest, mis andis 2007. aastal allkirja Paljassaare Manhattaniks kujundamise plaanile. Kava kohaselt pidanuks 2027. aastaks lõppema Paljassaares transiit, piirkond plaaniti muuta äri-, elamu-, puhke- ja rohealade piirkonnaks.
Arendusse mahtuvatele Nõlva tänava kruntidele Paljassaares sai ettevõte kasutusõiguse, samuti olid lõppjärgus kahe krundi erastamine. "Scantrans AS on algatanud koos teiste piirkonna ettevõtetega eskiisprojekti koostamiseks kinnisvaraarenduseks antud piirkonnas. Selle alusel on võimalik alustada detailplaneeringut, mille realiseerumise järel peaks ettevõtte juhtkonna hinnangul maa turuhind oluliselt tõusma," selgitas firma juhatuse liige Igor Kleiner viimases aasta-aruandes.
2009. aastal kirjutas Äripäev, et Paljassaare sadama ühe suurarendaja, firma Fransertal omanik Sergei Hadži sai loomingulise raamatupidamise ja mereäärse kinnistu korduva üleshindamise tõttu Sampo Pangast rohkem kui sada miljonit krooni laenu. Kinnistu jõudis 2009. aasta märtsiks aga kohtutäituri kaudu 500 miljoniga sundmüüki. Makseraskustes firmat aga tüüris 2009. aasta sügisel pankrotti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele