Riigihangete vaidlustuskomisjon andis õiguse Baltic Workboatsile, kelle pakkumise ehitada väikesadamate teenindamiseks töölaev oli Saarte Liinid tagasi lükanud.
Muuhulgas ka kuni 25 cm paksuse jää lõhkumiseks sobiliku laeva ehituse hankele esitas ainsana pakkumise Nasval tegutsev ettevõte Baltic Workboats, kirjutas Saarte Hääl. Siiski ei löönud AS Saarte Liinid firmaga käsi, vaid otsustas 17. novembril, et laevaehitaja ei kvalifitseerunud hankel - seepärast hankemenetlus ka lõpetati.
Baltic Workboats polnud sellega rahul ja esitas vaidlustuse rahandusministeeriumi juures tegutsevale riigihangete komisjonile, sest firma leidis, et põhjendused, mistõttu Baltic Workboats jäeti hankel kvalifitseerimata, on jama.
Komisjon otsustas Baltic Workboats AS-i kvalifitseerimata jätmise otsuse kehtetuks tunnistada, samuti tunnistati kehtetuks Saarte Liinide otsus, millega tunnistati riigihanke “Töölaeva soetamine väikesadamate teenindamiseks” hankemenetlus lõppenuks ainsa pakkuja kvalifitseerimata jätmisega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium kooskõlastas lepingu uue katamaraan-tüüpi reisilaeva ehituseks Ruhnu liinile.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.