Ettevõtlussektori kogukasumi nii suur tõus üllatab, kommenteeris ekspedeerimis- ja laoteenust pakkuva OÜ Kaubaekspress tegevdirektor Tiit Jõevee täna hommikul avaldatud statistikaameti andmeid.
Statistikaameti andmeil ületas ettevõtlussektori kogukasum (9,7 miljardit krooni) tänavu kolmandas kvartalis enam kui kahekordselt eelmise aasta kolmandas kvartalis teenitud kasumit ning oli kolmandiku võrra suurem tänavuse aasta teise kvartali kasumist. Kogukasumi kasvu mõjutas kõige rohkem veonduse ja laonduse tegevusala ja selle tegevusala kasumikasvule aitas enim kaasa veondust abistavad tegevusalad nagu näiteks sadamate töö, laadungikäitlus ja vedude korraldamine, edastas statistikaamet.
„Praeguse olukorra kohta võib öelda, et jalad on meil maas,“ iseloomustas Jõevee. „Meie tulemus kolmandas kvartalis on kindlasti parem kui mullu samal ajal. Kui mullu olime kahjumis, siis tänavu teenime ka kasumit, samuti on käive kasvanud. Näeme, et kindlasti on kasv olnud laonduses. Eelmisel aastal mingil perioodil olid laod ikka kohe päris tühjad. Tänavu on ladude täituvus olnud kindlasti parem.“
Veidi kõhklevas toonis rääkis Jõevee lähitulevikust ehk mis saab pärast euro tulekut. „Kuna toiduainete vedude osatähtsus on meil väike ja jaanuar-veebruar on läbi aastate olnud vaiksemad kuud, siis nüüd, pärast euro tulekut võib karta, et läheb veel vaiksemaks,“ lausus Jõevee. „Tõsi, ega seda keegi ei oska prognoosida ka, üks räägib üht ja teine teist juttu.“
Kaubaekspress on Eesti üks vanemaid ekspediitorfirmasid, tegevust alustati 1993. aastal. Ettevõtte kasutuses on praegu ligi 40 autot, mis osutavad Eesti-sisest transporditeenust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtlussektori kogukasum oli 9,7 miljardit krooni (621 miljonit eurot), statistikaameti teate kohaselt aitas sellele kaasa enim veonduse ja laonduse valdkond.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.