Töötamiseks vajavad Eesti vedajad kaks korda rohkem ühekordseid veolube, ütles OÜ Benetor omanik Aleksandr Bõstrov.
"Põhiprobleem peitub selles, et meil ei jätku kaupa. Kaotame lätlastele, leedukatele ja soomlastele. Piiripunkte nende riikide ja Venemaa vahel päevas läbib mitu korda rohkem autosid kui Eesti-Vene piiri. Töötamiseks vajame kaks korda rohkem ühekordseid lube. Mitte 20 000, vaid 35 000. Siis ei oleks mitmekordsete lubade arvu kärpimine nii valulik," kirjeldas Bõstrov põhiprobleemi.
Samuti tõdes ta, et tulebki meelitada siia ka Venemaa vedajaid, kuid selleks on vaja häid suhteid naabritega.
"Autovedajaid ootavad järgmisel aastal rasked katsumused. Paljudel on liising kaelas. Pole käivet, hakkavad müüma autosid, mõni aga lahkub turult jäädavalt," sõnas Bõstrov.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.