• 15.11.10, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LatRosTrans hävitab Ventspilsi naftajuhtme

Poolenisti Vene kapitalil põhinev LatRosTrans asus Ventspilsi naftajuhtmest tehnilist naftat välja pumpama, mis võib välistada Läti võimaluse naftajuhe kunagi taas kasutusele võtta, kirjutas Dienas Bizness.
Puhvernafta tuleb lähiajal müüki, naftast tühjaks pumbatud magistraaltorust saab aga peagi lihtsalt üks kasutu roostetanud toru, lisas ajaleht.
Naftajuhe seisis konserveerituna alates 2003. aastast. Asjatundjate hinnangul lastakse torul hävida madala kasumlikkuse tõttu. Teise versiooni kohaselt on toru hävitamise põhjuseks soov Valgevene presidendile Aleksandr Lukašenkole ära teha, kuna ta hakkas toornaftat Venezuelast sisse vedama. Taust:
Ventspilsi sadam oli naftajuhtme tõttu Riia, Klaipeda, Muuga ja Odessa sadamate kõrval mõnda aega sel suvel lahti läinud Venezuela naftatransiidi peamine pretendent. Praegu on Venezuela naftat Valgevenesse veetud Muuga ja Odessa sadamate kaudu, mõlemaid sadamaid läbinud kogused on enam-vähem võrdsed. Teised sadamad vajaks suurte naftatankerite vastuvõtuks täiendavaid investeeringuid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele