• 15.11.10, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käive kahekordistus ühel ainsal vedajal

Möödunud aastal kaotasid suurem osa maanteevedajad oma käibest. Vaid 18 firmat võivad saba liputada käibe säilimise või isegi kasvamise üle. Ent üksainuke firma saab uhkust tunda kahekordse käibe kasvu üle.
Veidi enam kui kaks korda kasvatas käivet möödunud aastal AS Tallinna Toidukaubaveod, mis positsioneeris üldvedajate TOPis 17. kohal. Käivet suutsid säilitada ja veidikenegi kasvatada aga vaid 18 autotranspordifirmat. Ülejäänud 110-st vedajast firmade edetabelis pidid leppime müügitulude vähenemisega. Äripäeva vedajate TOPis langes käive enim Autologistika OÜl, mille käibe kasv oli 0,33.
Käibekasvu TOP5 (käibekasv kordades)
1. Tallinna Toiduveod AS 2,112. ML Capital OÜ 1,653. Hermes Auto AS 1,454. Saimaa Service OÜ 1,365. Hert-Transport AS 1,27Allikas: Äripäev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 16.11.10, 12:58
TOP: Need 18 vedajat säilitasid ja kasvatasid käivet
Kui eelmisel aastal teenisid tervelt 71 autotranspordifirmat kasumit, siis vaid 18 veofirmat suutsid oma käibe säilitada ning isegi kasvatada. Rohkem kui kaks korda kasvas käive vaid nimekirjas esimesel: ASil Tallinna Toiduveod.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele