• 15.11.10, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käive kahekordistus ühel ainsal vedajal

Möödunud aastal kaotasid suurem osa maanteevedajad oma käibest. Vaid 18 firmat võivad saba liputada käibe säilimise või isegi kasvamise üle. Ent üksainuke firma saab uhkust tunda kahekordse käibe kasvu üle.
Veidi enam kui kaks korda kasvatas käivet möödunud aastal AS Tallinna Toidukaubaveod, mis positsioneeris üldvedajate TOPis 17. kohal. Käivet suutsid säilitada ja veidikenegi kasvatada aga vaid 18 autotranspordifirmat. Ülejäänud 110-st vedajast firmade edetabelis pidid leppime müügitulude vähenemisega. Äripäeva vedajate TOPis langes käive enim Autologistika OÜl, mille käibe kasv oli 0,33.
Käibekasvu TOP5 (käibekasv kordades)
1. Tallinna Toiduveod AS 2,112. ML Capital OÜ 1,653. Hermes Auto AS 1,454. Saimaa Service OÜ 1,365. Hert-Transport AS 1,27Allikas: Äripäev

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 16.11.10, 12:58
TOP: Need 18 vedajat säilitasid ja kasvatasid käivet
Kui eelmisel aastal teenisid tervelt 71 autotranspordifirmat kasumit, siis vaid 18 veofirmat suutsid oma käibe säilitada ning isegi kasvatada. Rohkem kui kaks korda kasvas käive vaid nimekirjas esimesel: ASil Tallinna Toiduveod.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele