Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Estonian Air kavatseb laiendada oma baasi Leedus
Estonian Air teatas, et plaanib laiendada oma baasi Vilniuse lennujaamas.
Plaanis on pakkuda tulevikus sealt rohkem lende, lisaks juba olemasolevatele Tallinnale, Stockholmile ja Amsterdamile, teatas lennufirma. „Ideaalis plaanime hoida kaks kuni kolm lennukit Vilniuses. Vilnius on meie jaoks geograafiliselt soodne,“ ütles Estonian Airi kommertsala asepresident Rauno Parras eilsel pressikonverentsil.
„On ilmne, et on nõudlust Vilniusest lähtuvate otse- ja jätkulendude osas. Inimesed kes lendavad meie lennukitega Amsterdami, jätkavad reisi Chicagosse, New Yorki, Bostonisse, Detroiti, Atlantasse ja Minneapolisse. Need on populaarsed sihtkohad,“ lisas Estonian Airi president ja tegevjuht Andrus Aljas samal pressikonverentsil.
Bombardier Aerospace teatas, et Eesti lennufirma Estonian Air kirjutas alla kolme CRJ900 Next Gen lennuki ostulepingule ja kaalub lisaks veel kahe tellimist, kirjutas Bloomberg.
Tavaliselt teeb lennujaama transiitsõlmeks seal tegutsev lennufirma, näiteks, kui Helsingi puhul on see Finnair, siis Eesti puhul on suurim lootus Tallinna Lennujaama juhi Rein Loigu sõnul selleks meie oma lennufirmal Estonian Airil.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.