Lennufirma AS Pakker Avio seadis kahtluse alla lennuki Britten Norman sobivuse Ruhnu lennuliinile. Teema võib tulla arutusele majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis lennunduse ümarlaual 2. novembril.
“Lennuk on liiga väike ja selle lennuomadused võrreldes suuremate lennukitega natuke teised,” vahendas Meie Maa lennufirma AS Pakker Avio juhataja Kalju Alberti sõnu.
Luftverkehr Friesland Harle Brunzema und Partner KG esindaja, OÜ Avio Foto juhatuse liige Ülo Mell lükkas Kalju Alberti väited ümber ja pidas neid naeruväärseks. Suuremat lennukit ei ole Melli hinnangul mõtet Ruhnu jaoks käima panna, sest lennuki täituvus on praeguse lennukiga talveperioodil 43–45 protsenti. Üldjuhul lendab korraga kolm reisijat.
Ta nimetas Pakker Avio tõstatatud probleemi oma ärihuvide tagaajamiseks. “Olgu mees ja tehku ise ka pakkumine. Nende pakkumist ei tulnud ei Kihnu ega Ruhnu hankele,” lausus Mell.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Tegemist on tulevikku suunatud küsimusega, mis tuleks saarte suhtes kompleksselt lahendada. Kui meil ei ole tegevuskava, ei saa saarte lennundus areneda,” rääkis Albert.
Kihnu ja Ruhnu liinil opereeriva lennuki Britten Normani sobivuse küsimus on üles seatud 2. novembril majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis toimuva lennunduse ümarlaua ühe päevakorrapunktina. Kas see punkt ümarlaual arutusele tuleb, on veel ministeeriumis kaalumisel.
Autor: Tea Taruste
Seotud lood
Sügisest veab viis aastast Kuressaare–Ruhnu–Pärnu lennuliinil Luftverkehr Friesland Brunzema und Partner KG.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.