Tallinna Lennujaamas maapealset teenindust pakkuva, mullu lennunduse kriisis hoo sisse saanud Tallinn Airport GH teatas, et on Euroopa täpseim maapealne teenindaja. Maailmas kuulutakse esikolmikusse.
Finnairi lendude esimese seitsme kuu täpseim teenindusjaam Euroopas on Tallinn - päevas kuus lendu väljuvate summaarne punktuaalsus on siin 92,3%.
„Tellija soove on lihtne täita, kui eesmärgid on ühised. Mõned head aastad tagasi olime lausa Finnair´i Maailma täpseim teenindaja. Lennukid väljusid Tallinnast ettenähtust mõni minut varem. Süües kasvas isu ja aasta tagasi lühendas lennufirma lennuki maapeal viibimise aega 25-le minutile, mis seab omad piirid juba lennundusjulgestuse vaatevinklist lähtuvalt," kommenteeris ettevõtte juht Tiit Kepp. "Tegelikult jagame sellel aastal koos Osakaga väljumise punktuaalsuselt teist-kolmandat kohta ja meist eespool on vaid Nagoya. Ehk siis kogu maailma arvestuses oleme me Finnair´i sihtkohtadest vaid kahe Jaapani lennujaama järel kolmandad".
Oluline on tema sõnul veel see, et Tallinnas teenindas firma seitmse kuuga 1065 lendu, Osaka samal ajal 174 Finnair´i lendu. Euroopas on Tallinnal kannul Vilnius, kelle täpsuse teenindusprotsent on vaid õige natukene madalam.
Lisaks Finnairi tunnustusele andis Euroopa üks suurematest lennufirmadest Lufthansa ettevõttele sellel nädalal üle sertifikaadi "Shooting Star", mis tunnistab, et tegemist Euroopa kiireima, innovatiivseima ja täpseima arenguga lennundusettevõtete teenindaja.
"Tegelikult oleme taas väga lähedal oma üle-eelmisel aastal välja teenitud maailma parima teenindusjaama tiitlile Lufthansa arvestuses, kuid kuna tuhapilvega seonduv ajas kogu aasta pingerea arvutamise sassi, siis on natukene vaja vaeva näha veel meist mitteolenevate lendude hilinemiste põhjustega. Oleme ideaalile lähedal, ehk lendude väljumise täpsuse 100% on käega katsutav ka Lufthansa arvestuses."
Tallinn Airport GH kuulub Tallinna Lennujaamale.
Seotud lood
Kui reisijate arv mullu Tallinna Lennujaamas kahanes veerandi võrra, siis vähemalt üks ettevõte ei lasknud end sellest häirida. Lennujaamas maapelaset teenindust pakkuv Tallinn Airport GH sai eelmisel aastal kasvus hoo sisse – käive kerkis 74% võrra ja kasum kahekordistus.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Tagasi Logistikauudised esilehele