Smartposti ja Eesti Postist tuttav pakiautomaatide äris otsib kasvu ka Saksa logistikahiid DHL. Ettevõtte juba olemasolevale 2500 pakiautomaadile lisandub aasta lõpuks veel 150 uut ja moodsamat.
"Pakiautomaat on nüüd osa igapäevaelust, nagu postkastki. Kasutajanumbrid näitavad, et sakslased on selle omaks võtnud," kommenteeris Jürgen Gerdes, Deutsche Post DHLi juhatuse liige.
Tänaseks on teenust kasutanud enam kui 1,5 miljonit sakslast. Lisanduvad automaadid rajatakse suurlinnade enimkäidavatesse piirkondadesse.
DHL alustas pakiautomaatide pilootprojektiga 2001. aastal. Aastane kasutajate arv kasvab ettevõtte andmeil igal aastal 200 000 võrra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sarnast teenust pakub ka Austria post 2006. aastast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
SmartPOSTi postipakkideautomaatide võrgu üles ostnud Itella veab võrku laiemaks ja paigaldas kümmekond uut masinat, võrk kasvas nii pea veerandi võrra.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.