Smartposti ja Eesti Postist tuttav pakiautomaatide äris otsib kasvu ka Saksa logistikahiid DHL. Ettevõtte juba olemasolevale 2500 pakiautomaadile lisandub aasta lõpuks veel 150 uut ja moodsamat.
"Pakiautomaat on nüüd osa igapäevaelust, nagu postkastki. Kasutajanumbrid näitavad, et sakslased on selle omaks võtnud," kommenteeris Jürgen Gerdes, Deutsche Post DHLi juhatuse liige.
Tänaseks on teenust kasutanud enam kui 1,5 miljonit sakslast. Lisanduvad automaadid rajatakse suurlinnade enimkäidavatesse piirkondadesse.
DHL alustas pakiautomaatide pilootprojektiga 2001. aastal. Aastane kasutajate arv kasvab ettevõtte andmeil igal aastal 200 000 võrra.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sarnast teenust pakub ka Austria post 2006. aastast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
SmartPOSTi postipakkideautomaatide võrgu üles ostnud Itella veab võrku laiemaks ja paigaldas kümmekond uut masinat, võrk kasvas nii pea veerandi võrra.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.