Loksa Laevatehase nõukogu liige Andrei Akulistõi rääkis, et Stako Dileri lahkumine omanike hulgast ei ole seotud konflikti ega lahkhelidega ettevõtte arengu küsimustes.
„See on tavaline tehing - ühele poolele on raha vaja ja ta soovib müüa, teine pool aga tahab osta. Oli kolm omanikku, nüüd on kaks,” selgitas ta.
Akulistõi ei soovinud tehingu summat avalikustada, märkides ainult, et see rahuldab mõlemat poolt. Ta lisas, et Stako Dileri lahkumine omanike ringist ei mõjuta tehase edaspidist arengut, juhtimist ega plaane.
„Kuna kõik viitab tellimuste portfelli kasvule, siis aasta lõpuks pakume tööd 250 inimesele nagu varem sai öeldud”, märkis ettevõtja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Mullu sügisel kolmest ettevõttest koosnevale konsortsiumile müüdud Loksa Laevatehase omanike hulgast lahkus OÜ Stako Diler.
Loksa Laevatehase AS lõpetas möödunud aasta 86,8 miljoni kroonise puhaskasumiga, 2008. aastal jäädi 12,7 miljoni krooniga kahjumisse.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.