ERAA teatel tõlgendab Suurbritannia kabotaažveo mõistet Euroopa Liidu määrusest erinevalt.
Euroopa Liidu Teatajas avaldatud sellekohase määruse järgi võib järjestikku teostada maksimaalselt kolm kabotaažvedu seitsme päeva jooksul. Enne kabotaažveo alustamist peab vedaja sisenema liikmesriiki kaubaga ja see kaup peab olema ka maha laaditud.
Taani assotsiatsioonilt saadud mitteametliku info kohaselt tõlgendatakse Suurbritannias määrust omamoodi ja üks kabotaažvedu võib sisaldada kas mitu pealelaadimiskohta ja ühe mahalaadimiskoha või ühe pealelaadimiskoha ja mitu mahalaadimiskohta. Ent üks kabotaažvedu ei tohi sisaldada mitu peale- ja mitu mahalaadimiskohta.
Belgias, Hollandis ja Saksamaal loetakse ühel saatedokumendil olevad peale- ja mahalaadimised üheks kabotaažveoks.
Seotud lood
Soome ja Belgia võtsid vastu kabotaažvedusid puudutavad reeglid.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepp kutusub maist Eesti vedajaid naaberriikidesse vallutustele.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.