ERAA teatel tõlgendab Suurbritannia kabotaažveo mõistet Euroopa Liidu määrusest erinevalt.
Euroopa Liidu Teatajas avaldatud sellekohase määruse järgi võib järjestikku teostada maksimaalselt kolm kabotaažvedu seitsme päeva jooksul. Enne kabotaažveo alustamist peab vedaja sisenema liikmesriiki kaubaga ja see kaup peab olema ka maha laaditud.
Taani assotsiatsioonilt saadud mitteametliku info kohaselt tõlgendatakse Suurbritannias määrust omamoodi ja üks kabotaažvedu võib sisaldada kas mitu pealelaadimiskohta ja ühe mahalaadimiskoha või ühe pealelaadimiskoha ja mitu mahalaadimiskohta. Ent üks kabotaažvedu ei tohi sisaldada mitu peale- ja mitu mahalaadimiskohta.
Belgias, Hollandis ja Saksamaal loetakse ühel saatedokumendil olevad peale- ja mahalaadimised üheks kabotaažveoks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Soome ja Belgia võtsid vastu kabotaažvedusid puudutavad reeglid.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepp kutusub maist Eesti vedajaid naaberriikidesse vallutustele.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.