ERAA teatel tõlgendab Suurbritannia kabotaažveo mõistet Euroopa Liidu määrusest erinevalt.
Euroopa Liidu Teatajas avaldatud sellekohase määruse järgi võib järjestikku teostada maksimaalselt kolm kabotaažvedu seitsme päeva jooksul. Enne kabotaažveo alustamist peab vedaja sisenema liikmesriiki kaubaga ja see kaup peab olema ka maha laaditud.
Taani assotsiatsioonilt saadud mitteametliku info kohaselt tõlgendatakse Suurbritannias määrust omamoodi ja üks kabotaažvedu võib sisaldada kas mitu pealelaadimiskohta ja ühe mahalaadimiskoha või ühe pealelaadimiskoha ja mitu mahalaadimiskohta. Ent üks kabotaažvedu ei tohi sisaldada mitu peale- ja mitu mahalaadimiskohta.
Belgias, Hollandis ja Saksamaal loetakse ühel saatedokumendil olevad peale- ja mahalaadimised üheks kabotaažveoks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Soome ja Belgia võtsid vastu kabotaažvedusid puudutavad reeglid.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepp kutusub maist Eesti vedajaid naaberriikidesse vallutustele.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.