Maanteeamet võib kompenseerida sõiduki puhastuse, juhul kui see on"higistaval" maanteel bituumenipritsmeid külge saanud.
Lääne-Eesti regionaalse maanteeameti direktor Enn Raadik ütles ERR-i raadiouudistele, et möödunud aastal korduspindamist saanud lõigud on hakanud kõrge õhutemperatuuriga nö higistama ning kutsunud esile autojuhtide põhjendatud rahulolematust.
"Meil on olnud probleeme Viljandi maakonnas, kus teed "higistavad", samuti oleme pahandada saanud Audru-Tõstamaa tee "higistamise" pärast. Samuti on üks selline tee Saaremaal," rääkis Raadik.
Raadiku sõnul kasutatakse Eesti teede parandamisel selliseid bituumeneid, mille murdumistäpp on 30-40 kraadi. Aga vahetevahel on õhutemperatuur 32-33 kraadi, mis tähendab, et teepinnal on temperatuur ligi 60 kraadi. Seetõttu muutub bituumen paratamatult vedelaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.