Maanteeamet võib kompenseerida sõiduki puhastuse, juhul kui see on"higistaval" maanteel bituumenipritsmeid külge saanud.
Lääne-Eesti regionaalse maanteeameti direktor Enn Raadik ütles ERR-i raadiouudistele, et möödunud aastal korduspindamist saanud lõigud on hakanud kõrge õhutemperatuuriga nö higistama ning kutsunud esile autojuhtide põhjendatud rahulolematust.
"Meil on olnud probleeme Viljandi maakonnas, kus teed "higistavad", samuti oleme pahandada saanud Audru-Tõstamaa tee "higistamise" pärast. Samuti on üks selline tee Saaremaal," rääkis Raadik.
Raadiku sõnul kasutatakse Eesti teede parandamisel selliseid bituumeneid, mille murdumistäpp on 30-40 kraadi. Aga vahetevahel on õhutemperatuur 32-33 kraadi, mis tähendab, et teepinnal on temperatuur ligi 60 kraadi. Seetõttu muutub bituumen paratamatult vedelaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.