"Põhiline tõuge muutuseks oli meie rahvusvahelisuse kasv. Senine flyLALi bränd oli seotud graafikulenude, ärireiside ja Leeduga, samas kui nüüdseks on äriline tugevus charterlenude alal Euroopa maades - Itaalias, Poolas, Eestis ja Leedus," selgitas Small Planet Airlinesi tegevjuht Vytautas Kaikaris.
Lisaks olla uue ärifilosoofia järgi võtmetähtsusega reisijateenindus.
Firma tahab saada Euroopa juhtuvaks charterlennude pakkujaks. Kuivõrd seda liiki lennud ei hiilga reisijate teeninduse poolest, siis ongi firma juhi sõnul siin võimalus. Nii hakatakse lendude ajal reisijatele pakkuma värsket ajakirjandust, jooke-sööke, samuti muidki kaupu uuenenud Sky-shopist. Aasta lõpust alates tahetakse pakkuda klientidele ka iPAD kompuutreid laia valiku mängude, filmide ja muu meelelahutusega.
2011. aasta lõpus asendatakse lennukite istmed senisest ergonoomilisematega. Senised kasutusel olevad lennukid Boeing 737 Classic asendatakse järk-järgult järgmise põlvkonna omadega.
2009. aastal teenindas lennufirma 0,5 miljonit reisijat . Aastaks 2012 soovib lennufirma teenindada 2 miljonit reisijat üle Euroopa.